Zo de eerste staat op de kliniek om hopelijk geinsemineerd te worden Ze is nu volgens de echo goed hengstig dus ze hebben een swab genomen en hopelijk is ze schoon, ze had wel wat slijm en ze zei dat dat vaak een slecht teken is maar kan ook gewoon afscheiding zijn. Dus duimen jullie even mee? als ze niet schoon is behandelen ze haar en insemineren we dit jaar niet, dan word het pas augustus en dat vind ik veel te laat. Dus dan zal het volgend jaar worden. Ik hoop dus echt mega op dat ze schoon is haha
Nou zeg dat hahaha, vannacht was de eerste nacht dat ik dacht, nu slaap ik door. Had mn vriend het gordijn open gezet zodat de koude lucht naar binnen kon, heeft een of andere poedersuiker vlieg me een paar uur wakker gehouden
Dus bij eigenwijzen hengstenveulens.. Gewoon even aan de tong trekken
Haha!
Welke merrie staat op de clinic de bruine weer? Spannend
anoukwendy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-23 22:21
Ik zie dat ik hier helemaal niet meer op heb gereageerd, dacht eigenlijk dat ik dat wel had gedaan maar misschien niet op verzenden geklikt.
Ananas heb ik gister ochtend naar huis gehaald, die is donderdag geinsemineerd, de zwarte heb ik toen heen gebracht.
Toen Ananas en Lucky er niet waren heb ik knuffel en lol momentjes gehad met Rayon
Die zwarte zat gister op 23 dagen, maar toch maar meegenomen omdat ik Ananas toch zou halen. Blij dat ik dat gedaan had want ze had een (nu weet ik dus niet meer hoe dat heet), maar zou betekenen dat ze hoogstwaarschijnlijk binnen een paar uur zou ovuleren. Dat was rond een uur of 11 denk ik, om 6 uur had ze nog niet geovuleerd maar heb daarna niks meer gehoord dus morgen even vragen of ik haar mag ophalen. Ze willen ze hier vaak nog tot 12/24 uur na het insemineren nog eens scannen omdat de kans op een reactie bij bevroren sperma blijkbaar groter is? Dus vandaag had ik haar toch niet kunnen halen. Maargoed ben dus wel blij dat ik haar gister had meegenomen want als ik morgen was gegaan, had dat misschien te laat geweest.
Hahah ik ben echt verliefd op die persikbilletjes idd
En Rayon is idd de leukste thuis
Lucky schrok zich vanavond dood toen Sunshine nar dr spuugde ze kwam iets te dichtbij. Jippen is heel nieuwsgierig maar vind haar ook wel groot hoor
En verder gewoon wat geknuffeld
Zwartje is vanmorgen geinsemineerd dus ik duim dat het bij beide dames gelijk pakt hopelijk mag ik haar morgen halen, ze willen altijd nog een keer na scannen om te zien of er vocht in de baarmoeder zit enzo