Miss Yellow staat onder de camera op stal, niet dat ik het vannacht al perse verwacht, maar ook beetje een beeld te krijgen van haar nachtritme.
Overigens zei vorig jaar haar uier relatief weinig, was vooral aan gedrag te voorspellen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poosje81 schreef:Voor wie het leuk vindt;
https://www.youtube.com/watch?v=02sDJxSeMMA
De 2 eerste veulens van het seizoen, met uitgebreid commentaar (in het frans) van mijn middelste
Poosje81 schreef:20.30 loop ik vanavond naar buiten om de dames binnen te halen, Fleur staat bij de stallen en begint meteen te roepen zodra ik de buitendeur open doe. Ik loop, op gemakje, richting de weide/stal en vraag me direct af, waar is onze Yellow?
Dus ik buk om onder de bomen van de hondenweide door te kijken (daarachter loopt ook een deel van de strook, denkende dat ze daar wellicht stond te grazen).
Daar stond ze inderdaad, maar niet alleen![]()
[ [url=m/RhdddL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus..... moeder en kind maar even naar de stal gebracht, want hij stond natuurlijk al weer uitgebreid aan de andere kant van de draad![]()
[ [url=m/H0nS5s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aDvvfm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is een hengstje, kleur is nog even gokken, dus we gaan maar weer rondje testen!
[ [url=m/XZSci6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ecv9a.jpg]Afbeelding[/url] ]
HEEL ERG BLIJ met dit veulen! Echt volgens boekje verder allemaal, hij stond al, placenta was al af, hij heeft gepoept, gedronken, is zeer levendig dus![]()
Nu nog mooie naam verzinnen!