Oh wat een heerlijke foto’s! En wat een mooi snoetje
Vervelend zeg dat jij nog niet echt optimaal kan genieten van haar. Hoop echt dat ze als medicijn kan werken voor je. Wat een prachtig verhaal van Muzanna en jullie momentje samen. Echt ontroerend!
Prachtig veulentje en wat bijzonder dat Muzanna je dan zo opzoekt en weet wanneer jij ‘op’ bent. Paarden, en in het specifiek dit ras zijn zo bijzonder he. Ze weten alles gewoon haarfijn aan te voelen
Wát een prachtig meisje Echt een dotje. Gefeliciteerd! Je hebt met recht gouden paarden in de wei! Ik gun je echt de mogelijkheden om haar te houden en een waanzinnige AT-fokkerij te starten Misschien met de lotterij ofzo
Oohh wat is ze knap! En wat fijn dat Muzanna het ook goed maakt! Wat een heerlijk bekkie, en die witte benen en bles zijn prachtig Wat vindt Manari ervan?
Sandyislief
Geplaatst: 16-05-22 19:39
Ze is prachtig.. Wat een lange benen en zo buiten al glimmend met de zon er op, wauw!
Wat een prachtig veulen heeft Muzanna toch weer ter wereld gebracht! Mooie aftekeningen ook.
JoSav
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-22 20:26
Ben nog bezig met reageren. Vandaag geen foto’s. Het is best een timide en heel zacht meisje dus bezig geweest met troetelen en aaien. Dat vond ze spannend ondanks dat ze heel nieuwsgierig is, tot ze zag hoe fijn Muzanna het vond om gekriebeld te worden. Ze is dus gelukkig heel erg nieuwsgierig.
Toen ze het gekriebeld worden toch weer te spannend vond, omdat er een vreemde langskwam, sprak Muzanna haar toe en toen kwam ze gelijk weer naar me terug. Schattig veulen! Hier gaat iemand echt heel gelukkig mee zijn, zo’n lief merrietje. Ze doet me qua zachtheid echt aan Muzanna denken en dat is volgens iedereen het liefste paard dat ze ooit gekend hebben. Dus echt heel leuk en zo hetzelfde en tegelijk zo anders dan Manari. Genieten!
Echt een heel lief, zachtaardig meisje. Dat is mijn eerste indruk nu. En lijkt vooralsnog inderdaad ook metallic te zijn. Benieuwd of ze zo donker kleurt als Manari, of toch een slagje lichter, zoals Muzanna (maar dan palomino). Beide waren ook erg licht bij geboorte.