Wirosa bleef ook mooi liggen, keek zo nu en dan even zo van; bijna klaar? Duurde wel 10 minuten voordat hij er af kwam Supérioso heet hij trouwens
Vulina
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-22 21:30
Morgen gaan we Rivanna dekken. Omar Shariff is het voor haar geworden
Zieox is waarschijnlijk eind deze week klaar, vandaag weer een swab afgenomen in te zien of ze deze ronde schoon is..
supertammy
Geplaatst: 05-04-22 10:07
Omar Shariff, leuk! Welke dingen denk je dat hij kan toevoegen aan de merrie? Hij staat ook op mijn lijstje, maar ik heb mijn vriend nog niet weten te overtuigen.
Hopelijk is Zieox schoon! Duimen maar!
AM_Horses
Geplaatst: 05-04-22 10:18
Spannend, prachtige hengst
Duimen dat zieoxstrona schoon is
Vulina
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-22 15:03
Even een update
Tot nu toe geen groei bij beide swabs van de merries, Zieox en Rivanna Rivanna had een ei van 5 cm, die wordt vandaag geïnsemineerd en ei is afgespoten.. Fingers crossed dus!
Zieox was nog niet veel gevorderd, die had een ei van bijna 4cm, maar die maakt ze groot, dus dat zal het weekend wel worden. Ben allang blij dat ze nu mooi schoon is
Verder even een dilemma, voor Rivanna geen geschikte draagmerrie klaar.. Ollori bleek vandaag niet drachtig, maar is wel hengstig. Die gaat dus als draagmerrie bij Rivanna. Wel jammer, maar Rivanna is 1 van onze beste merries, waarvan we erg graag nog nafok krijgen.. Ollori is nog jong, dus voor haar nog alle tijd op nafok..
Lara en Bijoux gaan waarschijnlijk wel bij Zieox passen als draagmoeders, dus die volgen we de komende tijd weer op.
Kees bleek vandaag mooi drachtig van Tanita en Nashville Star, erg blij mee
Tanita wordt denk ik morgen weer opnieuw gedekt door Omar Shariff, die scannen we zo meteen nog even. Ze had 2 dagen geleden een ei van 3.1, dus zal morgen of zaterdag ongeveer klaar zijn vermoed ik. Deze mag ze dan zelf dragen, dus dan is zij klaar voor het seizoen als het een beetje mee zit.