Het is nu al een donderstraal, dus merrie en vos. Kan niet anders. Gisteren dacht ik nog, dat het 14 juli zou komen, dag van de franse Revolutie (geloof ik). Maar ik hoop voor jou dat ze het er toch eerder uitwerpt.
Libera schreef:LaDonna75 schreef:Ik denk dat ze drachtig is Dat begon ik ook net te denken! Anders zou ik haar nu gewoon nog eens insemineren. Zal dr leren
Sanet schreef:Libera schreef:Dat begon ik ook net te denken! Anders zou ik haar nu gewoon nog eens insemineren. Zal dr leren Ja of ze begint overnieuw en dan mag ik nog een jaar wachten!
Als dat veulen er over een maand nog inzit krijg je er denk ik een volledig "ik bouw mijn paard"pakket uit
Vealosz schreef:Nee, dan krijgt ze een jaarling.Nog even, en dan komt het veulen zadelmak ter wereld.
senna21 schreef:Vealosz schreef:Nee, dan krijgt ze een jaarling.Nog even, en dan komt het veulen zadelmak ter wereld. HAHAHA.
Veulen komt gewoon klaar om ingereden te worden ter wereld. Ideaal, scheelt een hoop in opfok kosten en stress wat die jeugd allemaal uithaalt.
Hallo, denken jullie dan ook nog aan de merrie die het er dan uit moet persen Die heeft daarna veel hechtingen nodig