En gisteren

Silvester is nu 2 maand oud. Zilver is inmiddels drachtig van de bonte hengst Tiësto. Het nieuwe volgtopic staat in mijn onderschrift
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veulen wordt al echt een hele man?
Hij doet het erg goed!

wat een makkelijk veulen. Nu geen zweterij meer hoop ik! Morgen word het nog warmer

Maar hij is al een hele tijd onder voorbehoud verkocht

Filmpje kan je zien in zijn topic;

Soms even wat doezelen
We reden net weer op de snelweg na een plaspauze en werden heel erg afgesneden door een Nederlander, maar die Nederlander had waarschijnlijk iets met een Duitse VW rijder, die klapte weer bijna op de Nederlander. Vervolgens raakt de VW in de slip! Hij ging over de hele snelweg , draaide bijna helemaal om
Eerst bijna de vangrail geraakt en toen kwam die onze kant op , we moesten snel uitwijken naar de vluchtstrook anders zaten we er boven op. Al met al gelukkig goed afgelopen. Maar pff wat eng. Silvester? Die was gewoon aan het eten op dat moment
We konden hem de hele reis zien met de camera.
Einde van de middag hebben we hem samen gezet met 2 jaarlingen. Dat ging heel erg goed! Hij zet ze gewoon op de plek als ze te opdringerig worden
Ik ben blij dat ik hem gebracht heb. Ik zal zo nog bij hem kijken en dan vanochtend naar huis rijden

We waren even hoeven aan het krabben. Maar heb nog nooit zo'n massief paard gezien. Lijkt wel een stier
Heel mooi! Uiteindelijk komt ferdi samen met Silvester te staan, maar hij is nu nog wat klein
stitchlover schreef:Wat een avontuur om hem zo weg te brengen. Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen in de auto.
Gelukkig is hij goed aangekomen en was hij super braaf!