Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Duurt echt niet lang meer hè. Met de kou van volgende week op komst durf ik niet te geloven dat de winter tot een einde komt.. maar toch.. lente in aantocht!
karijn schreef:AlwaysH schreef:Duurt echt niet lang meer hè. Met de kou van volgende week op komst durf ik niet te geloven dat de winter tot een einde komt.. maar toch.. lente in aantocht!
Nou ja, we hebben vaak zat hele koude dagen in maart en april gehad.... zelfs een keertje vijf graden eind mei. Enige voordeel is dat het maar slechts een paar dagen zijn. Dus laat die kou volgende eeek maar komen. Zijn we hopelijk erna er weer vanaf.
Muronia schreef:Het is een ontzettend blij eitje, echt heel leuken zo klein!
[ [url=m/HYEAnE.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de tussentijd..verandert Veroontjes uier toch wel al een beetje door. 285 dagen vandaag.
[ [url=m/KSGOZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muronia schreef:Ik heb hier voor ook 18 jaar een boomerhondje gehad, Benji. Hem heb ik destijds van een dierenhulp organisatie gehaald toen hij bijna een jaar oud was. Zo klein als Lexi nu is heb ik hem nooit gekend. Ik denk wel dat het een andere kruising was, zonder Shih Tzu, want hij had een langer neusje:[ [url=m/1rzWGJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2FbdXt.jpg]Afbeelding[/url] ]