Ze staat nu gewoon te slapen Maar ik vertrouw haar niet, ze gaat ineens té snel met haar uier en gedrag. Vannacht 2 keer de wekker, ik ben bang dat er anders ineens een veulen naast staat morgen ochtend als ik het ga onderschatten
Verdorie Giv, mn gokje is pas over 1,5 week Wat onwijs spannend Daan!
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 11:05
PH nogsteeds 7.0
Wel ook nogsteeds hars
En uier is volgens mij niet gegroeid maar ook niet verminderd. Ze had wel een hele harde buik en de uier voelt steeds meer gevuld
Toch vind ik haar raar. Ze heeft gister nog 4 kilo brok op en vandaag liet ze alles weer staan. Ze was weg aan het schrapen en leek opzoek naar een plek om te liggen maar deed dit uiteindelijk steeds niet. Ze negeert haar volledige omgeving maar is wel heel plakkerig aan ons en ze is enorm in zichzelf gekeerd sinds gister. Kortom ik verwacht vandaag niks maar vertrouwen doe ik haar ook niet...
Ja 100% zeker een bonte baby Ik ben ook zoooo benieuwd naar de vlekjes Zou het veel wit hebben, meer bruin of zwart of toch 50/50... Merrie? Of toch een hengst?
Bigone oh nee zo bedoel ik het niet. Ik vertrouw Giv niet. Ik ben bang dat ze mij gaat verrassen. Ze geeft zó veel tekens, maar ze is veel te rustig
Nou daar ben ik helaas niet zo zeker van. Uier groeit nogsteeds en het stukje rondom de spenen lijkt nu te vullen. Maar PH nogsteeds 7 en gedrag redelijk rustig. Ze wilde alleen echt niet naar buiten vandaag dus ze staat alweer sinds 4 uur op stal. Ze heeft echt maar iets van 6 uur buiten gelopen maar alsnog de hele dag voor het hek van haar stal gestaan.
De spenen zouden nog meer kunnen vullen Maar of dat ook echt gebeurd?
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-18 22:57
Pfffff stomme merrie! Vanmiddag nog besloten vannacht geen wekker te zetten 'want het ging toch niet gebeuren' en net blij het laatste rondje laat ze mij weer twijfelen.
Bij de uier, flanken, hals en singel plek klam (geen zweet maar duidelijk warm) en wéér meer uier.
Bijna volle glim tietjes
Kling staat aan de onderkant een klein stukje open
Spoiler:
En net opnieuw die gekke plas houding zonder plas
Ook was ze zostraks veel aan het gapen. Dus kom maar op met opnieuw een nacht waken zonder slaap