_San87_ - valk hengst
CarinaR - 20 mei - valk hengst
Nynkefleur - valk hengst
AmyII - 20 mei - donkerbruine/zwarte hengst met smalle bles
jokari - geen metallic valk merrie
Ibbel - 10 mei - metallic palomino hengst
zippora - valk hengst
Fenrir - 18 mei - goudvalk hengst
Babootje - vos
_Tarzan - smoky black hengst
Lynnepinny - 14 mei - zwarte merrie
gerlindie - voshengst
jeetje77 - 4 mei - smoky black hengst
amaniblauw - palomino merrie
LaPluche - voshengst
maura - 10 mei - goudvos merrie
Mayasfrenk - 3 mei - palomino merrie
fleurtjeuh - 5 mei - metallic palomino merrie
Mondy - 13 mei - valk merrie
Moirin - 8 mei - smoky black merrie
Retjethorse - 16 mei - palomino hengst
Rebecca - 17 mei - vosmerrie
Jans - 10 mei - metallic palomino hengst
EmmaVZ - 8 mei - bruine merrie met sooty
Donja - 12 mei - smoky black hengst
Mizora - 5 mei - valk merrie
Annemiek73 - 17 mei - valk merrie
Molfre - 15 mei - bruine merrie
Goklijstje weer bijgewerkt.

Er was hier even veel te doen, dus weinig tijd voor dingen als bokt. Muzanna zit nu goed op gewicht, iets minder ribbig maar nog geen vetafzetting dus helemaal super. Je ziet wel de sporen van de HB nog in de hoeven, maar ze loopt er beter op en er begint zelfs weer wat schwung en ruimte terug te komen.

Verder merk ik nu heel goed dat ze aan het ontdooien is. Ze luistert super en ook dingen die ze minder leuk of moeilijk vindt doet ze zonder morren. We gaan de goede kant op!
Maar we doen rustig aan.
Ik laat haar sowieso deze maand nog op rust, dan kijken we komende maand aan of ze klaar is om eens wat meer te gaan doen dan wat wandelen en fysio.
Buikje groeit gestaag; ik moest de kruissingels van haar regendeken alweer aanpassen.

Oh, en de perlino waar ieris het over had, uit Oekraïne, is een nakomeling van Turali - een hengst met een erg interessante afstamming, maar wisselende kwaliteit nakomelingen.

Sooty is inderdaad niet terug te zien op dubbele verdunningen. Wel heb ik af en toe erg donkere dubbel crème AT gezien, maar geen idee of dat ook maar iets te maken heeft met bijv. sooty of gewoon kleurvariatie is of smoky cream. Ik ga daar eens wat foto's van bij elkaar zoeken als ik tijd heb. Mooie plaatjes kijken is altijd leuk en ik zou nog wat sooty voorbeelden plaatsen.