Is wel slim zeg!
Die versterkers werken ook niet, hadden wij toen ze een half jaar niet in huis woonde, maar we hadden amper goede Wifi daar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als Nachtmerrie ook maar een beetje op mams lijkt dan zal de handleiding niet in het Nederlands zijn denk ik. Gelukkig al wel ervaring met de handleiding van Kirsten, dus met een beetje geluk kan ik die van Nachtmerrie dan ook wel vertalen haha.
Daarna heb ik ze maar even geholpen met een borstel, want het is toch wel allemaal heel vermoeiend als je het aan Kirsten vraagt.
. Kirs ziet eruit als een schatje als ze er baat bij heeft ja. Ik heb voorkeur voor een merrie, maar een hengstje mag ook gewoon blijven.
ik bedacht me net dat ik het wel heel tof vindt dat je zoveel herkent. Ik heb zelf met IJslanders gewerkt, maar de meesten zijn best op/in zichzelf in mijn ervaring. Leuk om te horen dat je ook van die expressieve miepjes ertussen hebt zitten. mooney schreef:@Solleke_Noah: Fijnik bedacht me net dat ik het wel heel tof vindt dat je zoveel herkent. Ik heb zelf met IJslanders gewerkt, maar de meesten zijn best op/in zichzelf in mijn ervaring. Leuk om te horen dat je ook van die expressieve miepjes ertussen hebt zitten.
Er zijn exemplaren met niet alleen een eigen mening maar met ook de dringende behoefte om die te uiten
mooney schreef:@Solleke_Noah: Fijnik bedacht me net dat ik het wel heel tof vindt dat je zoveel herkent. Ik heb zelf met IJslanders gewerkt, maar de meesten zijn best op/in zichzelf in mijn ervaring. Leuk om te horen dat je ook van die expressieve miepjes ertussen hebt zitten.
Het leuke is dat ze dat eigenwijze (en oké, ook het nukkige
) doorgeeft aan haar kinderen.
Gelukkig maar dat ze bij Nederlandse baasjes zitten. Kirsten is ook van een eiland afgestuurd door haar leuke karakter
die moest plaats maken voor de coole IJslanders haha.
). Ik heb ook wel met zulke popjes als jouw merrie gewerkt (ook een keer in de uitvoering van een buldozer van een haflinger, en dan zo'n karakter) en het is erg verdrietig om te zien hoe die zich maar hebben laten meeslepen, maar het is ook heel dankbaar om die types op te zien bloeien.
(lieve honden laat ze wel heel gelukkig haha). 
.
(en gezond, maar dat spreekt voor zich)
. Je bent dus niet de enige met die angst en reken er maar op dat als je het doet dat het alleen maar erger wordt. Al zijn er ook genoeg mensen die verslaafd raken aan fokken, dus niet iedereen lijkt er last van te hebben.
het veulentje met het waterhoofd had ik vandaag ook gelezen, echt verschrikkelijk..
) Dus ja, het is spannend, nee je weet niet of het goed gaat, maar oh het is zo'n mooi avontuur als het wel goed gaat
Solleke_Noah schreef:Dan duimen we daar maar voor
Vond je het heel "eng" om Kirsten te laten dekken?
Ik zou heel graag een veulentje van mijn merrie hebben, juist om haar leuke karakter. Zoals je zegt, veel ijslanders zijn toch een ander type. Zij heeft wel dat vurige en de looplust, maar ook een sterke eigen mening en een koppig karakter. Ik lach er altijd wat mee, ze is de perfecte combinatie: druk en eigenwijs![]()
Maar 'k ben als de dood dat er wat misloopt bij de bevalling...
Of een lijnteelt-Rauddreki, dat is misschien ook wel wat voor jou.
Ik had verwacht dat er veel minder op vos gegokt zou worden. Nog een dikke maand en we weten het

), wel ook zo'n binnenvetter trouwens.