Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gigixponys schreef:Nog veel sterkte voor de gebeurtenissen van de afgelopen dagen! Ik vond het hier al zo stil..
Mooi veulen heeft Mabelle gekregen!
En het arabiertje is zeker mooi!
Heb je al een foto van het veulen van Nimroos?
Dan kunnen we alle 4 de Nimroos dames wel even hier plaatsen denk ik

, dit betekend dat ze een appaloosa is en zeker nog zal doorkleuren, dus ben benieuwd hoe ze gaat veranderen komende maanden/ jaren! Misschien is er al wel wat te zien als ze wordt geschoren voor de keuring van begin september
.

, maar afwachten op de kleurentest uitslag voor 100% zekerheid al denk ik zeker dat ze ook een appaloosa is 

Mer1980 schreef:Oh ik ben benieuwd hoe ze dan doorkleuren. Is het echt mogelijk dat een volledig zwart veulen nog stipjes krijgt dan?
.
De palomino heeft echt een wijs koppie.
, misschien kan ze foto's plaatsen van hoe geboren en de stippen na het scheren. Ze zullen er misschien al die tijd wel gezeten hebben? maar was echt niks van te zien eerst.
Manda schreef:Donja haar dochter van Pjotr leek eenkleurig valk zonder kenmerken en geen stippen te zien. Na het scheren wel duidelijk stippen op de kont en de kenmerken zijn er nu een jaar later volop.
Is ook getest, LP en geen patn1, dus bij deze wel stipjes bij alleen LP, misschien kan ze foto's plaatsen van hoe geboren en de stippen na het scheren. Ze zullen er misschien al die tijd wel gezeten hebben? maar was echt niks van te zien eerst.
Appaloosa is toch altijd weer een verrassing hoe het uitpakt
Klopt ook, ik had het iets beter moeten formuleren. Ik bedoelde meer dat panterbont (patrn1) echt super strakke, contrasterende stippen geeft op een witte onderkleur en dan stippen van alleen LP vaak iets subtieler/meer random zijn op een roanachtige (tot witte) vacht.