Ik had toch zo gedacht dat het wel in de nacht geboren zou worden, maar de uren verstreken snel.. Langzaam begon ik wel wat zenuwen te krijgen, ik moest immers gewoon werken. Gelukkig mocht ik wat eerder beginnen zodat ik de belangrijke dingen vast kon doen zodat ik eventueel weg kon als Isabella zou beginnen. Gelukkig werd ik niet gebeld en mocht ik om 13.00 al naar huis gaan
Even aan de hand laten grazen, maar ze kon geen rust vinden en de melk droop rustig door. Op stal gezet en vanuit huis via de camera verder gekeken. Tot ze eindelijk ging liggen en toen ging het allemaal heel snel!

Ik heb even een stukje moeten helpen, schouder lag een beetje klem maar toen ze opstond kon ik het net ietsje draaien en toen was hij zo geboren. De foto's van toen hij net geboren was had ik al eerder geplaatst.

Hij was heel snel, binnen 5 minuten stond hij al naast moeders te balanceren die zelf nog lag en moe was. Ze had het even zwaar gehad, maar herstelde zich heel snel. Wat een goede moeder is ze, heel rustig en lief

Het viel gelijk op dat hij prachtige lange benen had!
Alles ging vliegensvlug, hij stond snel, mesten ging snel, rondrennen, plasje hebben we gezien, liep al eigenwijs de stal uit. Allee het drinken wilde niet zoals het hoort. Hij bleef maar zoeken maar vond de uier niet. Nog geprobeerd hem te helpen hiermee, maar ook dat wilde niet. Hem wat tijd gegeven maar uiteindelijk halverwege de avond de dierenarts gebeld. We hebben Isabella gemolken, haar uier zat ook echt bomvol. Dit heeft hij met een sonde binnen gekregen zodat hij in ieder geval biest op had en weer kracht zou krijgen verder te gaan zoeken naar de uier. En uiteindelijk heeft hij het gevonden! Dat was een opluchting zeg

Vanmiddag mocht hij samen met moeders even tussen alle regen door de wei in! In de ochtend ook al even kennis laten maken met Silver en Angel, wat heel goed ging dus die er bij gezet. Dat ging echt perfect, heerlijk
En wat was het genieten!

Hij is zo mooi met die lange benen en zijn prachtige kleur. Ik stond echt met een big smile

Over zijn kleur ben ik nog niet helemaal uit, ik vind zijn manen ook zo donker? Ik dacht dat ze bij zilver toch wel een stuk witter zijn?
Haerhagen's VIPVery Important Pony

Dan hebben we natuurlijk ook nog kleine Angel! Zo grappig ze te kunnen vergelijken, ze zijn zo totaal verschillend