heel klein, als je ziet dat camille maar 85 cm. is , dan kun je je voorstellen hoe inimini saphira is
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-03-16 16:16
Ik had eerder niet zoveel tijd om te reageren, maar nogmaals gefeliciteerd! Wat een PRACHTIG! meisje is het zeg! Kan me voorstellen dat je heerlijk op je roze wolk zit Ik wordt er bijna jaloers van Nee hoor, het is je van harte gegund, ik hoop volgend jaar ook weer eens een roze ipv een blauwe wolk te hebben
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-16 18:15
hihi AZ, het is toch best een arabiertje in het klein he? ,met haar mooie koppie
Eindelijk een merrieveulentje voor jou en wat voor 1! Blijf maar even op de roze wolk genieten hoor groot gelijk!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-16 19:27
dank jullie wel ik zit idd nog steeds op mijn wolkje, de grijns wil niet van mijn gezicht af, ze is zó leuk, en doet het heel goed, en dat voor zo'n ukkie, toch drie weken te vroeg geboren
Pandakaas
Geplaatst: 11-03-16 19:43
Heerlijk zo'n veulentje in je wei rond te zien dartelen denk ik, kan je vast uren naar kijken. Kan ook echt niet meer wachten tot het hier zo ver is! Als je haar ooit kwijt bent, dan staat ze in mijn wei en zit ik er met mijn camera bij