iEmmaaa schreef:Haha zal het onthouden, maar tot nu toe is hij echt nog niet te koop hihi
Oke ! Dan hoor ik het wel !~
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gett schreef:Pfff wat een behulpzame katten hebben jullie, die van mij 3 stuks slapen alleen maar... Heb ook alleen maar slaap foto's![]()
begreep al niet waar m'n berichtje gebleven was
Alpha is inmiddels al weer drie weken oud en man man wat een ding
. Mama bijten, tegen mama aanspringen, baasje aan haar haren trekken als ze je kriebelt, in je eentje het erf verkennen... Het is allemaal aan de orde van de dag 
. Ik ben nu heel rustig met hem aan het oefen om aan een touwtje te lopen. Dit doe ik gewoon nog in de stal, als Klasien rustig haar hooi staat te eten. We lopen dan gewoon een aantal rondjes om haar heen. Ook dit lijkt hij vrij snel te begrijpen. 

succes alvast met de keuring
Ben benieuwd hoe de kleine man het doet op de keuring
ben heeeeel benieuwd naar het eindresultaat!
Wat een mooi beessie zeg!

het wordt al een heel ventje! vorige week zijn we naar de keuring geweest, met zijn 8 weken was hij wel de jongste deelnemer. Hij treed al in de voetsporen van zijn moeder, want net als zij had hij een halve punt te weinig voor een 2e premie. Gingen dus naar huis met een derde, maar daar waren we van te voren ook al vanuit gegaan vanwege zijn leeftijd. Maar al met al was het een super leuke dag. Mijn stalbaas deed met vier merries mee en die hebben goed gepresteerd. Alpha gedroeg zich voorbeeldig met over het terrein lopen en liep met z'n hoofd omhoog statig voor zijn moeder uit
ook op de trailer ging alles perfect, al was ik wel erg blij dat ik een stal gereserveerd had met het warme weer.