Goh ze weet de gemoederen hier wel bezig te houden en jouw in de stress te laten zitten!~ Ze zal het behoorlijk zwaar hebben, naar wat ik hier lees over je merrie. Succes en hopelijk zijn de slopende wachtuurtjes zo voorbij...
Mag ik op het laatste moment ook de dracht/bevalling van je merrie volgen? Heel benieuwd wat er uit komt! Vind Double-U van jou echt een plaaaatje! Je jonge Chippendale mag er ook zeker zijn, paard met een mooi front.
Veel succes in ieder geval, hopelijk ligt er binnenkort een prachtig veulen naast!
4 x hoog wit en mooie bles is nooit verkeerd hoewel er van mij ook best een flinke buikvlek en spetters wit op mogen zitten Splash of sabino is prachtig
Ik denk trouwens nu nog meer merrie weet niet waarom maar iets zegt het me
aahh arme merrie laat het veulen maar snel komen!!
rockey
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 14:17
ik denk zelf ook sterk aan een merrie maar een hengst heeft toch mn voorkeur. maar als ze dan t karakter van cacharel heeft vind ik het ook wel weer best
we zien t wel!
Ketaki
Geplaatst: 26-05-15 14:20
rockey schreef:
ik denk zelf ook sterk aan een merrie maar een hengst heeft toch mn voorkeur. maar als ze dan t karakter van cacharel heeft vind ik het ook wel weer best
we zien t wel!
als het veulen maar gezond is, is veel belangrijker dan het geslacht
rockey
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 14:57
en als de merrie maar gezond blijft vind ik ook nog belangrijker dan het veulen
Ketaki
Geplaatst: 26-05-15 14:59
rockey schreef:
en als de merrie maar gezond blijft vind ik ook nog belangrijker dan het veulen
Het liefst dat beiden gezond blijven.
hoe jong is cacharel eigenlijk?
rockey
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 15:10
wordt 15 , dus die kan nog wel even mee harde tante , die is echt nog nooit 1 pas kreupel geweest. *afkloppen*