Verwarring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:58

ssssuus schreef:

8)7[/quote]
Laatst bijgewerkt door Escamilla op 09-02-22 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Re: Verwarring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:07

Je word niet uitgemaakt voor gek. Er is gewoon al 1000x duidelijk gemaakt door ts dat ze bepaalde dingen niet wil. Ze is er klaar mee dat er steeds over doorgedramd word en er telkens dezelfde dingen worden gezegd. En gefeliciteerd, jij bent de zoveelste die niet goed leest en er toch maar weer over begint en niet accepteert dat ze bepaalde dingen gewoon simpelweg niet wilt. Leer lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:15

xxSaschaa schreef:
Je vraagt om mensen hun mening, kijken wat hun ervan vinden. Ze geven die en je gaat er vollop tegen in? Waarom? Je vraagt om hulp, je krijgt hem en vervolgens accepteer je het niet.

Ik heb de openingspost nog eens gelezen. Ik vind dat ze helemaal niet zo nadrukkelijk om hulp of advies vraagt. Ze vertelt gewoon haar verhaal. Misschien wel enkel omdat ze het leuk vindt het met anderen te delen en samen met anderen in spanning af te wachten...

Neemt niet weg dat je best commentaar mag geven natuurlijk. En het is andersom een goed recht om gevraagd en ongevraagd advies naast je neer te leggen. :o En eindeloos herhalen van dat advies heeft dan geen zin. Voeg dan nieuwe info toe of een andere invalshoek ofzo, dan leren we er nog wat van. ;)

Ik vind bokt trouwens lastig te volgen wat dat betreft. In een ander topic in deze rubriek fokt iemand met een merrie met cushing en die TS weet niet of de merrie in kwestie nou drachtig is of te dik. En niemand begint over opvoelen of scannen... En deze merrie heeft geen cushing, is verder gezond van lijf en leden en opeens moet deze TS linea recta naar de dierenarts omdat het zo gevaarlijk is om niet te weten of je pony drachtig is.. :roll:

Best ingewikkeld hier soms... :D :D

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:18

guusje_h schreef:
Je word niet uitgemaakt voor gek. Er is gewoon al 1000x duidelijk gemaakt door ts dat ze bepaalde dingen niet wil. Ze is er klaar mee dat er steeds over doorgedramd word en er telkens dezelfde dingen worden gezegd. En gefeliciteerd, jij bent de zoveelste die niet goed leest en er toch maar weer over begint en niet accepteert dat ze bepaalde dingen gewoon simpelweg niet wilt. Leer lezen.
Laatst bijgewerkt door Escamilla op 09-02-22 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:19

a fijn! Heb ook geen Facebook... Maar vind het leuk om de ontwikkeling te volgen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:21

Ik haal helemaal niemand naar beneden hier. Dat zie je verkeerd. Je mag heus je mening geven, maar lees dan gewoon of er antwoord is gegeven of gereageerd is op hetgene wat jij te zeggen of te vragen had. Dat is namelijk veelvoudig gedaan.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:32

guusje_h schreef:
Ik haal helemaal niemand naar beneden hier. Dat zie je verkeerd. Je mag heus je mening geven, maar lees dan gewoon of er antwoord is gegeven of gereageerd is op hetgene wat jij te zeggen of te vragen had. Dat is namelijk veelvoudig gedaan.

Misschien niet maar ik neem aan dat je wel snapt dat het wel zo overkomt.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:48

Ben benieuwd!

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:45

wat een gezellige boel hier zeg ! Laat ts lekker, wat ik in haar berichten lees is dat ze wel goed voor haar pony zorgt! en er is nu al zo vaak verteld waarom ze geen dierenarts erbij haalt en alles.. waarom moet dat dan steeds weer omhoog worden gehaald?
Ik ben heel benieuwd wat er uit komt en ik hoop dat er nog updates komen !

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:38

janflicka schreef:
Ik laat in ieder weten hoe het afgelopen is,dat is wel zo netjes naar de stille meelezers toe :j

Dat is fijn! Ik lees al vanaf het begin mee en ik ben heel benieuwd

Overigens wil ik even zeggen, dat ik vind dat je het heel goed doet en dat je ook goed hebt gereageerd op vragen en dergelijke :)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:22

Als iemand zegt dat degene iets niet op die manier bedoelde waarom doorgaan over hoe diegene het niet goed verwoordde. Dit is het internet je kan niet ruiken hoe iemand iets bedoeld, als diegene zegt niet op die manier dan is het, voor mij, ja en amen.

Edit: TS ik hoop dat als het er is je een updateje plaatst :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:35

Ik blijf je volgen.
Op naar fb.
Jammer dat er altijd weer mensen zijn die nog 10 of 20x moeten herhalen wat al paar keer gezegd is.
Of lezen gewoon niet het hele topic door...!?
En maar blijven drammen en dammen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:36

Je hebt al veel volgers zie ik.
Blijft spannend.

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:47

Als alle negatievelingen nou even dit topic gaan verlaten en alleen de mensen die oprecht benieuwd zijn of er een veulentje komt blijven! Zou het jammer vinden als het op slot gaat :o

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:51

Mee eens. Ik snap ze enig zeens wel maar ik snap Ts zeker! 1 á 2 keer is genoeg.

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:06

Ik lees al een hele tijd stil mee en ben ontzettend benieuwd naar de uitkomst! Ik zou het dus ook geweldig vinden als TS hier toch nog af en toe een update zou willen plaatsen, maar alleen met het uiteindelijke resultaat ben ik natuurlijk ook al blij.

Jolandast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:39

Ik zou het ook sluiten als je op bijna de helft van de pagina's weer moet vertellen hoe en wat en niemand de tijd neemt om het topic door te lezen voordat ze reageren.
Ik zou graag een pb ontvangen voor de fb pagina. Ik lees/ irriteer in stilte mee dus ben benieuwd hoe lang het nog een beetje een geheim blijft wat er in die buik zit ;)

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:49

Ik heb me ook aangemeld op fb. Ben ook zeeeer benieuwd of er straks een schattig veulentje naast staat.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 05:10

Ik zat al een paar dagen op te hikken tegen net bijlezen hier vanwege al het geneuzel van mensen die hun mening blijven drammen. Ts ik heb me aangemeld voor je fb, respect voor je reactiea hier!!!

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 07:33

Zou ik ook een pb met de Facebook mogen?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 07:57

elizexbeau schreef:
Zou ik ook een pb met de Facebook mogen?

Doe mij m ook maar dan.. Als hier niks meer komt..

irene_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 08:57

Zou ik ook een pb mogen? Ben heel benieuwd!

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:59

Zoek op chica fanpage op fb. Kab niet missen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:12

Thanks, ik heb ook een verzoekje gestuurd!

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:14

Hier ook een stille meelezer, ben ook zeer benieuwd en waardeer het ook enorm dat je ondanks alle berichten toch nog een update wilt plaatsen.

Ik snap best dat mensen hun mening willen geven over een eventuele overgewicht. Mijn mening doet er daarover verder niet toe. Ik denk dat ts haar pony heel goed zelf in de gaten kan houden, ze is immers een volwassen persoon.

Wat is eigenlijk een maiden?