Wat een mooi donker veulen zeg, mooi gelukt! Gefeliciteerd met haar!
Fotsy
Geplaatst: 02-04-15 11:45
Prachtig meisje Toch eigenaardig, Flo haar veulen heeft een kleurtje waar maar 6 procent kans op was en Jade ook
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-15 11:49
Idd, dat was ik ook aant denken
Ik ben ook echt benieuwd wat de volgende nog gaan geven... Het rijtje: 20/5 Bay (dochter van mijn oudje Cheyenneke ) 29/5 Vos 13/6 Grullo 18/6 Palomino 2/7 Bay overo
Dus nu is het even een dik maandje wachten en dan volgen ze elkaar hopelijk weer in sneltempo op
Bolleke zit vandaag (misschien ) op 336 dagen... En anders nog eens 20 erbij. Dusss het-moet-nu-toch-wel-eens-bijna-gaan-komen... Niet?
is ze niet ontzettend donker voor een dun? Wat een mooi veulentje joh
alyel
Geplaatst: 02-04-15 12:57
Set, haar vorige veulen was een smokey grullo en die is ook mega donker. Eigelijk bijna zwart.. Dit is echt een suupper warme kleur bruin he! Heel mooi
Tigear
Geplaatst: 02-04-15 12:58
Set_Elkol, volgens mij heb ik in een ander topic gelezen dat ze zeker weten dat ze een bay dun is maar dat ze veel sooty heeft wat haar donkerder maakt.
Wauw wat een knapperd! Gefeliciteerd met haar, leuk dat alles goed is. Wel balen dat je er niet bij kon zijn, zeg!
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-15 19:21
Haha ja ze is ook nog steeds niet buiten geraakt, ik ga het niet alleen risceren en Jef werkt tot 4u, en dan kwam er direct nog iemand kijken voor een Arany-dekking en dan was het al weer bijna tijd om te gaan werken. Hopelijk blijft het een beetje droog en kan ze morgen hopelijk eventjes buiten, en kan ik wat buiten foto's nemen.
Ik ben echt benieuwd, maar denk dat ik haar ook zoiezo laat testen ik ben altijd veel te nieuwsschierig haha!
Ik heb er niet zo veel moeite mee als er op voorhand een duidelijk plan is Deze keer gaat Jef het moeilijker hebben denk ik want hij is er helemaal aan verkocht en zou haar wel willen houden
En de naam gaat toch Baybee worden, past er wel bij vind ik Stamboek moet ik nog even kiezen, ik zal hier straks eens een paar opties neerzetten