Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Jasia schreef:Zo, ruim 1,5 uur geleden kwam ik thuis van de paarden en zei "ik ga zo eten".. Nu 1,5 uur later werd mij gevraagd of ik nou nog moest eten of niet..... Een tijdje geleden een 'stipje' gezet in dit topic, na het lezen van de OP en me voorgenomen het hele verhaal nog eens op m'n gemak te lezen. Blijkbaar was het daar nu de tijd voor... Dus ik heb het hele topic over Desert gelezen, wat een verhaal! En wat een bijzonder dier.. Jullie band straalt van de foto's af, jouw liefde voor haar en haar liefde voor jou komt zo boven uit het verhaal.. Met tranen in mijn ogen heb ik de laatste pagina's gelezen.
Daarna dit topic helemaal doorgelezen en ook daar komt jouw liefde voor je paarden zo sterk naar vore, zo mooi om te lezen! Ik vind het ook erg mooi om te lezen hoe je alles zo op gevoel doet en hoe je zo naar je gevoel luistert. Ik doe dat ook bij mijn paarden en wordt regelmatig voor gek uitgemaakt, maar ach.. Paardenliefde doet gekke dingen met de mens!
Ik lees vanaf nu trouw mee en duim voor jullie mee voor de 'normale' bevallingen en twee mega gezonde veulens dit jaar!
Wat is Blonde een plaatje trouwens, wat een uitstraling!!
Pfft ik schoot helemaal vol door je bericht dank je wel!!!
Ja en zeker was het nu vast de tijd om te lezen,je hoort hier thuis en toen ook in Desert haar topic.
Respect voor het lezen....![]()
Ja ik ben ook een gek en regelmatig denk ik te stoppen met bokt,maar kan mijn eigen topics,althans die lieve posters in mijn topics niet missen.....
Dan maar een gek maar wel 1 met hart voor dieren en de mensen er omheen....en eerlijk![]()
Kijk ik even in je profiel.....en dan snap ik het helemaal....
Zij van Marco...
[ Video ]
en verd*mme wat heb jij iets verdrietigs meegemaakt met je kleine man![]()
,ik ga het later lezen,nu kom ik niet verder dan paar regels en heb me voorgenomen vandaag geen traan te laten....
onpaard...spoor jij wel zegmaar RESPECT!!!!
![]()
![]()
Mira beterschap
MarijeR schreef:Houdt Blonde het nog rustig Sandra?