Ach Cynn, ik ben allang blij dat het er gezond en wel is, had ook anders kunnen aflopen.. En we gaan deze combi gewoon nog een keer herhalen voor een merrie.
Verslag volgt morgen, zodra hij gemest heeft ga ik richting huis.
Hij had het toch aardig koud, wat ook niet zo gek is met dit weer, dus toch maar ff een dekentje omgedaan voor nu.
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 03:27
Mams is zo blij met haar kind
Cynthia82
Geplaatst: 19-02-15 03:29
Wat ontzettend schattig! Gefeliciteerd meid! Ik ben blij dat het er gezond en wel is
En wat je zegt: Gewoon nog een keer herhalen voor een merrie
Gefeliciteerd! En zo te zien een flinkerd! (Of het dekentje is mini ). 'Jammer' dat het een hengst is, maar het is natuurlijk veel belangrijker dat het gezond is
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 08:24
Bedankt allemaal! Het is inderdaad een flink veulen, maar het dekentje is ook heel mini hoor
Hier een stille meelezer TS, van harte! Is alles goed gegaan? Ik wacht met smart op het verhaal . Stiekem best jammer dat het inderdaad een hengstje is maar dat is ook een goede reden om dezelfde combi weer te proberen .
Ja daar is hij en nee ik ga niet zeggen dat het jammer is dat het een hengstje is want elk gezond levend veulen wat geboren word is een zegen van harte ik hoop op heel veel foto,s dan kan ik lekker mee genieten