Lynn_FDA schreef:He
Ik had dot topic gewoon gemist
Denk dat het veulentje al wel snel komt en ik hoop stiekum dat het de welsh was ( want die is wel echt heel gaaf) en als er dan een valkje uit komt
Een valkje zou idd hélémaaal geweldig zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:Spannend dus![]()
Ben benieuwd als haar banden ook al wat losser worden dan zal ze inderdaad niet die 5 of 6 maanden zijn nee 7 of 8 komt dan inderdaad meer in de richting.
Hoe lang ben je al van stal veranderd? Is dat pas geleden of ook al even geleden?
En zijn ze daar op een gegeven moment in de herfst naar de stal gegaan en niet meer op de wei? of zijn ze op de wei gebleven? Op die manier kun je natuurlijk ook al een aantal maanden weg strepen denk ik. Dan heb je in ieder geval een kleiner tijdsbestek van wanneer ze gedekt zou kunnen zijn denk ik... En hier zijn geen hengsten!
kappiegirl schreef:Oke ja dan is het zo ie zo al 6 maand nu als ze van de laatste keer dat ze samen hebben kunnen zijn drachtig is geworden.
Moeilijk hoor. Maar wel heel spannend.
Naam verzinnen is inderdaad ook heel moeilijk. Heb hier een veulen gehad dat dik een maand naamloos rond heeft gehuppeld voor we een naam hadden soms zo moeilijk iets te vinden wat het veulen echt past.
Ik heb ook altijd mooie namen bedacht voor een hengst of een merrie maar is maar 1x van pas gekomen de rest pasten het gewoon niet bij het veulen...
Ze hebben altijd wel een koosnaampje hoor
MarjanB schreef:Ja dat had ik gezienMisschien weet zij bijvoorbeeld wanneer ze normaal gesproken wat narrig begon te worden met aansingelen enz.
DaniqueHorse schreef:Naam is altijd een lastige... Goed over na denken en misschien komt er spontaan iets voorbij waarvan je denk 'yes dit is hem!'
Ben wel heel benieuwd wat eruit gaat komen!![]()
Hoorde ik daar misschien camera?? Komt ie online? Zodat wij bokkers gezellig mee kunnen volgen?