Jeetje.... Sterkte !Rust zacht klein vechtertje, je was nog veel langer welkom geweest op onze wereld!Indy
neeee, dit is het laatste wat je ooit zou willen meemaken, wat een verschrikkelijk nieuws! heel veel sterkte!
Ach gossie klein hummeltje...Heel veel sterkte TS.... Wat zul je veel verdriet hebben bij dit verlies...
Ik ben er stil van... Ik zit zelfs te huilen Heel veel sterkte... Rust zacht vechter, je bent niet lang genoeg geblevenIndy, we zullen je missen
Ach wat verschrikkelijk... Veel sterkte Nathalie! Edit: En Chantal natuurlijk ook en iedereen die er verder dichtbij staat!
Heel erg veel sterkte! Je hebt er alles aan gedaan. Helaas was dat niet genoeg. Dikke knuffel voor jou en je merrie.
O nee wat een vreselijk verdrietig nieuwsDan probeer je zo positief te blijven, maar dit gevecht heeft arme Indy niet kunnen winnen.Sterkte Nathalie, sterkte Balou
Ooooh neeee... Wat verschrikkelijk droevig. Zo gewenst, zo gevochten, maar niet gered... Nathalie heeeel erg veel sterkte met het verlies van mooie Indy.Ook iedereen die er verder dichtbij stonden...
Ach wat erg zeg Zo lang naar uitgekeken en dan zo snel al weer afscheid moeten nemen. Heel erg veel sterkte gewenst!
ach wat verschrikkelijk! dit gun je niemand!ik vind het heel erg voor TS en wens je heel veel sterkte toe
Wat enorm sneu... Het was een prachtig veulentje, zo zonde dat de strijd niet gewonnen kon worden.Heel, heel veel sterkte