Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geeft niet, ik ben al blij verrast dat er zoveel mensen volgen!
oeps, nu is het niet meer stiekem. Gefeliciteerd! Word vast een mooi veulen
!
ik volgde vorig jaar zelf bijna alle merrie-topics in de aanloop naar deze eigen drachtige merrie, heb er veel kennis uit kunnen halen uiteindelijk (ook het dikke-buiken-huiskamertopic). Ik merkte daar al vaak stille meelezers die vooral rond de bevalling tevoorschijn kwamen. Leuk dat ze hier ook zijn
Ik ga straks even bij de toekomstige mama langs, zal ook even een foto maken al is er niks bijzonders te zien
Even wat voeren, vind het heel belangrijk dat ze deze winter keurig op gewicht blijft en alle nodige behoeftes binnenkrijgt.
leuk dat je gelezen hebt! Ik quote mezelf even
Ik hoopte heel lang het allermeest op een valk maar vanaf het moment dat ze gedekt was sloeg ik ineens om naar silver smoky black, zoals paps (en twee van zijn prachtigste dochters!)set_elkol schreef:ja silver smoky black is er echt in vele varianten! Ik hoop zelf het aller allermeest op een merriepuur omdat ik dat de geweldigste paarden vind en en hengst lastig te houden is, ruinen vind ik altijd zo soft. Qua kleur ben ik blij met alles, maar als ik mocht kiezen op 1 silver smoky black (ik denk dat de meesten silver black zouden kiezen) en daarna vind ik silver black, buckskin en silver buckskin in willekeurige volgorde mooi
maar ook zwart, silver zwart, bay en zilver bay zijn welkom hoor. en of het een schimmel wordt kan me ook niet schelen

Lieve Ruby
Cynthia82 schreef:Ik maakte iedere maand een foto van Daisy. Zo kan je de buik leuk zien groeien, misschien ook een ideetje voor jou?
Kan het je echt niet schelen als het een schimmel zou worden? Is toch best zonde als je er zo'n prachtige kleur uit fokt, toch?
Mooie dochters zeg!!

zul je zien dat ik een bruine hengst krijg 

Ik vind snebjes het mooist, Set en Sam hebben allebei een bles en sneb.
Maar super leuk paardje inderdaad!
Maar vind die veulens van Leonie wel weer heel gaaf. Dus eigenlijk zegt een kleur helemaal niets en moet je gewoon het totaal plaatje zien
zoals je ziet spaar ik schimmels
en dan ga ik me daar maar niet druk om maken. Het wordt vast een heerlijk veulen. 
En die schimpie verzameling in je wei moet toch een beetje uitgebreid worden, Kat
) en duimen draaien overuren dat het dit keer goed gaat! 
. Zo spannend wat eruit gaat komen!