Kimmotje schreef:Bingelding schreef:Zou me niks verbazen als ze tot vannacht wachtInderdaad. "Iedereen slaapt? Ja? Kijkt er echt niemand meer? Oké, dan kan ik." Helaas ik kijk dan wel mee haha. Slaap door mijn dikke buik heel slecht dus kijk zeker 6 keer per nacht op me telefoon hihi
Citaat:Helaas ik kijk dan wel mee haha. Slaap door mijn dikke buik heel slecht dus kijk zeker 6 keer per nacht op me telefoon hihiAj, dan heeft ze pech gehad!
billy3105 schreef:Ik dacht, nee niet weer gemist maar gelukkig Wel bevallen voor widm drynamic! inderdaad. of na WIDM
Kimmotje schreef:Volgens mij denkt ze echt: "Ga nou weg... met jullie erbij ga ik echt niet bevallen hoor..."volgens mij is ze zelf weggegaan
tessaroos schreef:Kimmotje schreef:Volgens mij denkt ze echt: "Ga nou weg... met jullie erbij ga ik echt niet bevallen hoor..."volgens mij is ze zelf weggegaan Ja! Haar gebeden werden gehoord en de eigenaar heeft een andere oplossing voor haar gevonden.
Ik kan niet kijken hij zegt dit; You have no flash plugin installedDownload latest version from hereEn dan klik ik op here want dat kan je aanklikken en dan gebeurd er niks xd