Goh wat ben ik blij Mona is zo lief, ik hoop dat dat niet verandert. Toen ik haar net had was ze een hele schuchtere en wantrouwige pony. Daarom ging ze ook weg bij de vorige eigenaars. Ze konden er niets mee doen en ze zijn ook echt graag met hun pony’s bezig. Maar op een of andere manier konden we haar hier toch voorzichtig benaderen. Niet dat ze nu voor iedereen een knuffelpony is, en ze heeft zeker haar handleiding. Maar ik vind het wel heel mooi hoe ik haar met veel geduld toch goed heb kunnen opvolgen, ik haar gewoon kan aaien en kroelen, haar heel de geboorte mocht bijstaan, veulentje verzorgen terwijl ze zelf KO was, en zo bij haar veulentje mag zitten.
De naam ligt zo goed als helemaal vast. Niet veel speciaals zoals ik gewoonlijk probeer te verzinnen, maar ik vond deze wel heel toepasselijk gezien Mona re roepnaam is van de mama:
Ik denk dat ik ze wat stracciatella ijs had moeten voeren
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-22 01:15
Die merrie weet echt niet wat ze wil
En Desi
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-22 09:05
Geen veulen, maar toen ik daarnet ph probeerde te testen (wat niet erg gelukt is), deed ze haar achterbeen omhoog en duwde mij in de goede richting Hormonen beginnen op punt te komen
Ach gut . Daar smelt je toch helemaal van weg van liefde . Waarom woon je nou niet in de buurt Knolselder? Dan kwam ik bij jou alvast veulen knuffelen (en helpen natuurlijk) .