Kun je niet een wat hoger opgeleid paard lenen van iemand op stal?
Hihi Nigrante heeft er zin in!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-22 22:38
Mer1980 schreef:
Kun je niet een wat hoger opgeleid paard lenen van iemand op stal?
Hihi Nigrante heeft er zin in!
Hoger opgeleide paarden zijn niet voor het oprapen. Laat staan uitlenen. Gaat helemaal goed komen, ik hoop Liezella snel terug oo de rit te hebben. Ze kent al wel spelenderwijs schouderbinnen, Travers. Heel leergierig is ze.
Ja Nigrante is nog goed fit
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-22 21:42
Vandaag is Wild Thing mee geweest naar Ermelo. Wat doet ze alles braaf. Heeft fijn gelopen. Iedereen vond haar ondanks de dikke buik en fokmerrie conditie erg leuk ik ook, ben gek op haar. Nu lekker rustig aan wat hobbelen met verzorger, misschien nog een buitenritje. Ze is nog fit zat, maar toch wel echt dik aan het worden.
Gisteren ben ik weer op White Dream gestapt. Normaal stap ik de eerste keren enkel op met hulp. Nu dus zonder enig hulp, en wat was hij braaf ook al best goed kunnen sturen. Maandag komt de dierenarts voor Liezella,ik hoop dat hij wat voor haar kan betekenen. Misschien gelijk overleggen voor plan van aanpak om te dekken. Ze staat op moment aan de regumate, ik wil wel een beetje optijd beginnen met dekken. Stel dat het toch niet zo makkelijk gaat, hebben we hier de tijd voor
Mag ook wel toch lekker smerig, het liefst nog in de plas rollen. Ik maak me er niet meer druk om.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-22 15:17
Baby hangt daar daar lekker warm in de dikke buik van Nigrante wat is ze de laatste week gegroeid
chanicha
Geplaatst: 04-02-22 16:14
Zoo dat is echt een drachtige dame nu
Mer1980
Geplaatst: 04-02-22 16:42
Nigrante wat wordt ze opeens een echt paard he, puppy is er zo een beetje af
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-22 19:02
Ik vond Nigrante best meevallen kwa dik zijn dat is nu wel echt veranderd.
Ja geen puppy paard meer. Van slungel zonder vorm. Naar echt paard nu zelfs zonder bespiering. Wat zou ze mooi worden als ze straks weer mooi kort in het haar is en traint
Zo nigrante wordt wel lekker bol Wordt een mooi dier als ze weer goed in training staat
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-22 00:59
Vandaag hebben de dikke dames een flinke poetsbeurt gehad. Helaas geen foto's. Dat ga Ik morgen proberen. Ze zijn mega aan het verharen. Veulen van Nigrante was ook lekker aanwezig
Ook even langs de jonkies gegaan. Rosa is flink gegroeid, nog wel echt een jaarling. Odilia is altijd knap geweest. Hoe leuk als ze dan even contact maken met elkaar. Halfzusjes