Wat een prachtkind heeft ze weer op de wereld gezet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Cynthia82 schreef:Gefeliciteerd! Prachtig kind!
Ik denk palomino, haar neusje is namelijk donker en dat kan niet bij dubbel crème.
Ik ben zó benieuwd naar hoe ze er over een paar weekjes uit ziet

En haar naam natuurlijk! Maar ik zal geduld hebben 
van jullie fijne en meelevende reacties. En complimenten. Ben echt enorm trots op mijn merrie. Wat een wereldpaard op alle fronten. Zo lief, naar ons, naar haar veulen, en dan gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, weer zo’n onwijs mooi veulen het leven schenken. Wat een paard.
Poosje81 schreef:Gefeliciteerd en idd wat een stelten! Ze is prachtig!
En beterschap voor jezelf!
Tazzey schreef:Wat een plaatje is dat zeg! Gefeliciteerd!
Beterschap voor jou. Ik herken jou probleem, ik lig ook plat momenteel. Hopelijk voel je je snel iets beter.
Hannanas schreef:Wat een mooi pukkie. Gefeliciteerd.
Beterschap met het bijkomen JoSav. Hopelijk brengt het veulen afleiding, ben heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien!
fleurtjeuh schreef:Oh gefeliciteerd!
Ze is prachtig! En wat een benen!
Hier gaat menig fokker en paardenmens voor ik katzwijm vallen, ze is echt heel mooi
Fijn dat alles goed is gegaan, ondanks wat vertraging van de nageboorte
Ik hoop een fijn, eigen mens voor haar te vinden.
Voor de fokkerij denk ik dat ze ook zeker potentie zal hebben. RSDICBS schreef:Gefeliciteerd! Wat een lange benen zeg! Zei je nou dat je haar ging verkopendan wens ik je alvast sterkte. Dit is wel een heel gaaf kleintje hoor!

Verkopen we haar pas als “haar” mens zich aandient. Kaplaars schreef:Gefeliciteerd! Prachtig wijs ding al!
xoranlover schreef:Ooh wat leuk gefeliciteerd! Hopelijk kun je er ook van genieten.
Xyris schreef:Wauw wat een plaatje! Ik hoop dat ze naar iemand gaat die net zo bewust fokt als dat jij dat doet!
Varekaj schreef:Oooh ik ben verliefd
Prairy schreef:Wat fijn dat alles goed gegaan is! Hopelijk gaat het ook met jou binnenkort weer wat minder slecht want zo is het ook niet leuk.
Benieuwd wat Manari van haar zusje vindt
Maddy_Paola schreef:Wat een knap veulen! Ik vind het echt zo jammer dat ik mezelf echt te groot vind voor dit ras, qua karakter spreekt het mij namelijk zo erg aan (naast dat ze heel duur zijn)
Vind het ook zo mooi dat jij je inzet om het ras te behouden

Lynnepinny schreef:Wat een prachtig veulen, gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar daglicht foto'sEn haar naam natuurlijk! Maar ik zal geduld hebben
Ik hoop dat je je ook weer beter voelt, wat vervelend dat het voor jou wat minder soepel liep.
heyhallohey schreef:Gefeliciteerd!!! Was je droom met mogelijk een lichte kleur gewoon juist haha
Beterschap voor jou!
ShaNel16 schreef:Wat een droomveulen en een palomino merrie precies wat ik dacht zo leuk.
In mijn ogen heb je de jackpot gewonnen en wat een prachtige naam.
Nogmaals gefeliciteerd en heel veel sterkte aan jezelf, hopelijk wordt het gauw wat beter voor je!
prachtig snoetje
En bijzonder, het veulen waar je over gedroomd hebt. Ik was benieuwd of Teke-veulens ook gelijk zo'n vacht hebben die er met elke lichtval weer anders uitziet. Lastig te zien vanaf een telefoon, maar het lijkt er wel op, he? Gaaf!
Beterschap!