Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shirley schreef:Hahaha, dat arme kind ligt ergens in een zwembad te puffen met een gestreste echtgenoot.Je snapt dat we nu ook foto's in verschillende stadia van die geboorte verwachten, hè Patrick

lizy29 schreef:Haha, ik meende het serieus, kind is er toch bijna uit, wijntje moet kunnen, lekker ontspannen. Of is het echt heel slecht?Foei Pat je moet je zus niet zo plagen op dit soort momenten.....sommige vrouwen verliezen even tijdelijk hun humor tijdens een bevalling.![]()
En nee ze staan op dit moment lekker samen binnen. Het is nog niet zulk heel mooi weer dus dan kunnen ze beter op stal op een dikke laag stro staan. Het was allemaal wel weer enerverend genoeg zonder longontsteking bij de kleine. Morgen overdag weer lekker naar buiten en dan beslissen we in de avond wel weer of ze buiten mogen blijven of weer naar binnen gaan.
Edit: oef nog even te gaan slapen. Nou daar had ik geen kans meer toe tijdens mijn bevalling hoor
Ailill schreef:lizy29 schreef:Haha, ik meende het serieus, kind is er toch bijna uit, wijntje moet kunnen, lekker ontspannen. Of is het echt heel slecht?Foei Pat je moet je zus niet zo plagen op dit soort momenten.....sommige vrouwen verliezen even tijdelijk hun humor tijdens een bevalling.![]()
En nee ze staan op dit moment lekker samen binnen. Het is nog niet zulk heel mooi weer dus dan kunnen ze beter op stal op een dikke laag stro staan. Het was allemaal wel weer enerverend genoeg zonder longontsteking bij de kleine. Morgen overdag weer lekker naar buiten en dan beslissen we in de avond wel weer of ze buiten mogen blijven of weer naar binnen gaan.
Edit: oef nog even te gaan slapen. Nou daar had ik geen kans meer toe tijdens mijn bevalling hoor
Gelukkig. Ik las van de week dat het wat warmer is bij jullie dan hier, maar toch nog vroeg in het jaar en in de nachten koelt het af. Goed dat ze binnen staan. Ik zie een flinke bles, ook witte voetjes?
Ja, echt slapen weet ik niet. Sprak haar rond lunch en in die 20 minuten 3 keer een wee, heb haar nog nooit zo horen vloeken en kreunen, bizar. Daarna denk ik even wat uurtjes gaan rusten/slapen, nu een goede 3 uur bezig, super spannend!
mooi plaatje zo in de kudde! ClauH schreef:Wat een heerlijke stoere vent en wat een ontroerende foto...
Mijn merrie liet de kudde echt niet zo dicht bij in het begin, dat was een echte kenau.
Doucette doet haar naam eer aan
kun je ook goed zien hoe dichtbij naomi blijft