prachtige kiki Hoe is het gegaan om ze terug samen te zetten?
joey2010
Geplaatst: 27-02-18 17:24
Zo Satinka is echt bol!! Die zal deze week nog wachten als ze slim is, want na t weekend weer hogere temperaturen.
Ja he Tinniie , Kiki word steeds meer paard en mooier. Ze begint wat gespierder/ voller te worden. Dit in combinatie met straks haar zomervacht .
Fotsy
Geplaatst: 27-02-18 20:38
wow satinka kan je bijna rondbollen, jeetje wordt weer een joekel zo te zien
knappe jade ja, ze lijkt het duidelijk wat vervelend te hebben in haar buik
idd kiki lijkt ineens toch al veel meer paard, amai het puppy is aan het weggaan zo zie je maar dat een andere eigenaar iets doet met een paard, in positieve zin, soms eigenaardig he.
Het samenzitten viel uiteindelijk wel mee, ze hebben eerst 2 dagen met een draadje ertussen gestaan, en Satinka had Kiki wel duidelijk gemaakt dat ze er níét bijzocht. Dus toen ik ze samenzette was Kiki niet overdreven aanhankelijk en ging ze braaf uit de weg. En dan stillaan mocht ze een beetje dichter komen en iets tegen Jade gaan zeggen.
Maar bij Satinka zelf mag ze nog steeds niet echt in de buurt komen hoor
Maar dat is wel eens goed voor Kiki, als ze bij de kleintjes stond was ze veel te bazig
Vanaf het weekend terug warmer, ben eens benieuwd of ze dan terug in actie gaan schieten
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 13:32
Oke nog eens een grondige uier check gedaan. Jade doet heeeel stilletjesaan verder en had vandaag mini korstjes (heeft altijd wel eens vrij vroeg)
En Satinka begint ook terug een beetje te vullen na leeggelopen te zijn
Zij had allemaal witte puntjes (bevrozen zweetspenen? )
Dus ik heb ook maar eens melk getest, ze zit al tussen 7 en 6,5 dus toch al een beetje gezakt.
Vandaag viel me ook op dat haar buik puntiger en meer naar achter zit. Ben eens benieuwd hoe lang ze nog gaat wachten
Goed goed! Jade doet echt niet veel met haar uier.. na haar snelle start staat ze nu eigenlijk achter op vorige jaren.. Maargoed het kan heel snel gaan en ze heeft nog dik 2 weken he
Satinka blijft ook min of meer hetzelfde. Gisteren zag ik haar wel de hele tijd met haar staart staan heffen en Jef zei dat ze dat de dag ervoor ook de hele tijd heeft staan doen.. Nog geen hars en test nog steeds tegen 7 aan..
De link voor de cam is trouwens nog hetzelfde als vorig jaar, niet dat het momenteel al spannend is... Mijn nr is ook nog hetzelfde, voor móést er toch iets spannends gebeuren en ik lijk niet meteen in de buurt te zijn
DideH
Geplaatst: 04-03-18 11:50
Tinniie schreef:
De link voor de cam is trouwens nog hetzelfde als vorig jaar, niet dat het momenteel al spannend is... Mijn nr is ook nog hetzelfde, voor móést er toch iets spannends gebeuren en ik lijk niet meteen in de buurt te zijn
Oewee dan heb ik de mama watch cam nog ergens in mn inbox!
Ik ging vanmorgen met de dochter naar een musical kijken, daar aangekomen telefoon en berichten van Jef. Satinka deed raar, ze lag echt te puffen buiten, terwijl ze echt niet dikwijls ligt en je er dan zeker niet bij kan komen. Ook Kiki mocht gewoon bij haar komen staan, ze keek er nog niet naar om. Melk nog altijd op 7...