Paarden onder de 5.000 moeten om wat voor reden dan ook snel worden verkocht of mankeren wat of zit een verhaal aan. Zelfs dan zijn ze over het algemeen, zeker de paarden onder de 3.000 euro, binnen een paar uur verkocht. Verder voor fokkerij of recreatie nog geschikte Teke is het vaak een kwestie van met je ogen knipperen en verkocht. Dus over het algemeen is 5-10 een vrij gangbare prijs. Dat vinden veel mensen duur. Ik kan daar wel wat perspectief op bieden, mocht men daar oren naar hebben. Of dat voor deze Teke gerechtvaardigd is laat ik verder in het midden, want ik ga hier geen advertenties bespreken.

Over de gangen zal ik ook nog wat schrijven. Nu hou ik het ff bij het goklijstje dat ik vorig weekend al zou plaatsen.

Niet iedereen heeft al een datum of zelfs geslacht erbij, maar dat kan natuurlijk alsnog.
Het kan ook zijn dat ik je gokje vergeten ben: quote of herhaal jezelf dan even, dan zet ik het gokje er alsnog bij. Het stuk van de terugkeer van Muzanna en de daaropvolgende HB ben ik wat sneller doorheen gegaan, omdat dat natuurlijk nog een beetje 'vers' en pijnlijk is...
Enfin, het lijstje tot nu toe:
_San87_ - valk hengst
CarinaR - valk hengst
Nynkefleur - valk hengst
AmyII - donkerbruine/zwarte hengst met smalle bles
jokari - geen metallic valk merrie
Ibbel - metallic palomino hengst
zippora - valk hengst
Fenrir - 18 mei - goudvalk hengst
Babootje - vos
_Tarzan - smoky black hengst
Lynnepinny - zwarte merrie
gerlindie - voshengst
jeetje77 - 4 mei - smoky black hengst
amaniblauw - palomino merrie
LaPluche - voshengst
maura - 10 mei - goudvos merrie
Mayasfrenk - palomino merrie
fleurtjeuh - palomino merrie
Mondy - valk merrie
En, nogmaals, als ik je gokje ben vergeten laat het me ff weten. En sorry...

Oh, en voor wie zich door het lijstje aangespoord voelt: de verwachte landingsdatum is rond 5 mei 2018