Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zag aan haar dat ze snel ging beginnen net na 00.00 uur dus niet op de 25e geboren,dus ik ben wakker gebleven en na een half uur lisa vast wakker gemaakt, we waren er lekker op tijd bij toen ze begon, maar er kwam 1 poot en een mega hoofd gelijk uit, ik erin voor het andere pootje, maar ze is zo smal en een perskracht, het lukte niet, ik had hem wel, maar en hoofd terug duwen en een arm afgeklemd erin, lukt niet alleen,Lisa probeerde met Rene die er inmiddels ook was haar in de benen te houden en toen de dierenarts kwam knalde ze echt tegen alle wanden aan, haar lukte het ook niet, hoofd moest echt terug en de dierenarts zei dat lukt niet meer, nou en of ik kracht had, zij erin ik keihard terug geduwd en voila hij werd gelanceerd en kreeg gelijk een emmer water over zijn hoofd
Maar hij was snel en alert, binnen no time gedronken en gekakt.
Ik zal straks proberen foto's te maken van Delsin en hem.
maar afijn het hielp wel!
tot later en iedereen bedankt voor alle lieve woorden en steun

. Hebben jullie ook al een naam voor de grote joekel?
goed dat het erop zit.. nu genieten van twee prachtige mannen!
Djoopie schreef:Ik wil ooit wel komen knuffelen bij jou en je paardjes!!! Alleen nu sta ik zelf op 'knappen' dus dan is zo'n eind rijden niet zo verstandig....![]()
Heb je van Keetbaby een foto voor ons nieuwsgierigen??
ooit in een ver verleden hadden we ook zo iets met een negertje, oranje haar en iets van navelstreng doorbijten