Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Naam - Geboortedatum- Geslacht - Kleur/AftekeningenGarBel-2 mei- hengst [s]roze met paarse blekken kopietje van mamaKimIndah - 3 mei - Hengst - Vos bontIsabel_k - 5 mei - hengst - Smokey Splash (Geen idee wat het is, klinkt mooi) met een snebje en links een maanoog
_KiMbErLeY_ - 5 mei - Merrie - PalominoEnnasil92 - 6 mei - hengst - zwart bont met 1 maanoogMerijn06 - 6 mei - hengst - palomino - brede bles en 2 witte voetjesPasha_2011 - 10 mei - Merrie - Vos - 2 witte voetjesAnniek22 - 10 mei - merrie - zwart / donkerbruin, geen aftekeningen(maar vooral gezond
Kabayo -11 mei - merrie - palomino - bles - 1 wit achtervoetje - 1 wit voorvoetje - 1 blauw oog
FlokiFjola - 12 mei - merrie - palomino - kol + sneb, 1 wit voetje, 1 blauw oog
Daisyjazz - 12 mei - Merrie - Palomino of Vos - kol + sneb, 3 witte voeten, 2 blauwe ogen
missfalki - 13 mei - hengst - palomino - bles - 2 witte sokjes)
Icecrystal - 13 mei - Merrie - Zwart
Evelien__ -13 mei - Hengst - Zwart - ieniemieniekolletje en 1 wit voetje
Janinevv - 14 mei - Merrie - (smokey) black - kleine bles, witte sokken en één maanoog
Naaoommii - 14 mei - Hengst - Vos(je)
Alfasteinn - 15 mei - Hengst - Palomino - Brede bles, 2 blauwe ogen, 3 witte sokken, veel behang
KoudbloedKim - 16 Mei - Hengst - Smokey Black - Bles, 1 maanoog en 3 sokjes!Rebecca - 17 mei - Merrie - Zwart - geen aftekeningen dat is zo 2016
Vilheide- 18 mei - hengst - isabel of vos met bles en 1 of 2 witte sokjes
maylotje - 20 mei - Merrie - Zwart - klein blesje en een wit voetje
Beamyrthe - 20 mei - hengst - donker kleurtje
Bloemetje75 - 21 mei - Merrie - Heel donker, geen aftekening
Fair - 29 mei - Hengst - Smokey black met paps aftekeningen
Citaat:2e poging lijstje:
GarBel- 19 mei - Merrie - Donker grijs
Naaoommii - 21 mei - Merrie - Vos met Bles
Vilheide- 23 mei - Hengst - Isabel of vos met bles en 1 of 2 witte sokjes
Janinevv - 25 mei - Merrie - (Smokey) Black, kleine bles, witte sokken en 1 maanoog
daisyjazz schreef:Koekie leuk dat je volgt ! Precies (ruim) optijd denk ikJaaaaaa, draak dat het is! Met de onschuldige hoofd ! Dat hoofd doet ze nog elke dag hoor als ze iets stouts doet ! En geloof me ze is geen makkelijke. We hebben het hele erf extra omheind voor haar, als ze zich verveeld dan gaat ze ontsnappen... Als alles dicht zit doet ze het niet, maar je kent het wel; even uitmesten en dan onderste draad open laten staan en hop weg is ze hoor. Heb haar deze week al 2 keer van mijn gazon af moeten halen ! (ik weet het eigen schuld) En ze laat zich ook gewoon meteen pakken ! Ze komt zelfs gewoon naar je toe waggelen... Geeeen idee waarom ze het steeds doet, vervelende gewoonte..
Maar goed voor ons want het is wel de reden dat we haar hebben kunnen kopen
_KiMbErLeY_ schreef:Zo... ik zie dat mijn gokje 5 mei wasfaill
Is ze zoveel overtijd??
Ik ben ook ERRUG benieuwd naar de baby! Blijf het een prachtige merrie vinden
Citaat:Naam - Geboortedatum- Geslacht - Kleur/AftekeningenGarBel-2 mei- hengst [s]roze met paarse blekken kopietje van mamaKimIndah - 3 mei - Hengst - Vos bontIsabel_k - 5 mei - hengst - Smokey Splash (Geen idee wat het is, klinkt mooi) met een snebje en links een maanoog
_KiMbErLeY_ - 5 mei - Merrie - PalominoEnnasil92 - 6 mei - hengst - zwart bont met 1 maanoogMerijn06 - 6 mei - hengst - palomino - brede bles en 2 witte voetjesPasha_2011 - 10 mei - Merrie - Vos - 2 witte voetjesAnniek22 - 10 mei - merrie - zwart / donkerbruin, geen aftekeningen(maar vooral gezond
Kabayo -11 mei - merrie - palomino - bles - 1 wit achtervoetje - 1 wit voorvoetje - 1 blauw oog
Daisyjazz - 12 mei - Merrie - Palomino of Vos - kol + sneb, 3 witte voeten, 2 blauwe ogen
Janinevv - 14 mei - Merrie - (smokey) black - kleine bles, witte sokken en één maanoog
Alfasteinn - 15 mei - Hengst - Palomino - Brede bles, 2 blauwe ogen, 3 witte sokken, veel behang
KoudbloedKim - 16 Mei - Hengst - Smokey Black - Bles, 1 maanoog en 3 sokjes!Rebecca - 17 mei - Merrie - Zwart - geen aftekeningen dat is zo 2016Vilheide- 18 mei - hengst - isabel of vos met bles en 1 of 2 witte sokjes
maylotje - 20 mei - Merrie - Zwart - klein blesje en een wit voetje
Citaat:2e poging lijstje:
GarBel- 19 mei - Merrie - Donker grijs
Naaoommii - 21 mei - Merrie - Vos met Bles
Janinevv - 25 mei - Merrie - (Smokey) Black, kleine bles, witte sokken en 1 maanoog
Missfalki - 25 mei - Hengst - Palomino met bles, 2 witte sokjes (en vooral gezond)
RobinSputnik schreef:Als Eric z'n kwalificatie punten rijdt poept ze 't er vast zo uit![]()
vilheide schreef:RobinSputnik schreef:Als Eric z'n kwalificatie punten rijdt poept ze 't er vast zo uit![]()
Die heeft hij toch al gereden?
maaike1994 schreef:Ik gok op een palomino merrie. Nadirah werd ook pas op dag 363 geboren
dus ik gok bij jou ook op de 363e dag
(weet niet welke datum dat is)
KoudbloedKim - 16 Mei - Hengst - Smokey Black - Bles, 1 maanoog en 3 sokjes!Rebecca - 17 mei - Merrie - Zwart - geen aftekeningen dat is zo 2016Vilheide- 18 mei - hengst - isabel of vos met bles en 1 of 2 witte sokjesmaylotje - 20 mei - Merrie - Zwart - klein blesje en een wit voetje
Citaat:2e poging lijstje:GarBel- 19 mei - Merrie - Donker grijsNaaoommii - 21 mei - Merrie - Vos met Bles
Missfalki - 25 mei - Hengst - Palomino met bles, 2 witte sokjes (en vooral gezond)
vilheide schreef:daisyjazz schreef:Ik kon testen !!!
[ [url=m/W2I0JK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leg dat eens uit Daisy want ik heb geen verstand van (drachtige) merries of het fokken van veulens.
mysa schreef:Veulen van een vriendin liet ook zo op zich wachten, is nu toch geboren, misschien heeft ze gewoon stabiel weer afgewacht en komt het veulen nu snel.