Duidelijk niet in de feeststemming haha. Heerlijk, een paard met zulke duidelijke gezichtsuitdrukkingen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DideH schreef:mooney schreef:ik ben gewoon weer terug gegaan naar de boeken waar hij nog leeft, zit in de ontkenningsfase haha.
Ik heb niets gehoord van stal, dus het zal wel goed gaan met Kirsten. Ik ben bijna klaar op de studie dus dan ga ik bij haar buurten. Inspiratie voor merrienamen is nog altijd meer dan welkom! Griekse mythologie heb ik ook al een beetje doorgespit inderdaad
Ik ben altijd een beetje van de Italiaans-Spaanse invloeden
Fiori (of fiore - bloem in het italiaans), kun je kei hard fiiiiiiiii gillen als je dr roept
Of juist richting de arabische kant; Atiya - geschenk
Ik roep maar wat
en afkorten is ook niet handig. Fietje vind ik verschrikkelijk namelijk
Kijk daar is de Fi kenner haha. Fietje is wel een beetje hatelijk ja, doet me denken aan Fifi

Halster nummer drie is gisteren aan de collectie toegevoegd, ik had een cadeaubon gekregen die op moest haha. Het halster is wel op de groei gekocht, dus tot nu toe zijn het wel allemaal verschillende maten
Maakt het iets minder erg toch?
Raar beest haha. Scheelt dat ze weer op de wei kunnen, heeft hij ruimte genoeg zonder de draden te hoeven slopen.
), maar als je het vergelijkt met de bovenste foto is er toch wel duidelijk verschil hoor!
.
. En het is natuurlijk ook een maiden, dus haar buikspieren houden het nog een beetje in toom.

.
mooney schreef:Welkom wings_love ! Jouw merrie had vorig jaar een kopietje van zichzelf gemaakt toch?
Al staat het kopietje een lelijke naarling te wezen op het moment, dus die lijkt al een stuk minder op moeders.
Ik hoop voor je dat het een damesboefje is
.
. Blijkbaar is dat ook de formule om de dikke buik er echt mooi op te krijgen, als ze recht op me af loopt.

geen wonder dat haar humeur erop achteruit gaat.

ik heb gewoon een app op mijn mobiel waarop ik dan kan kijken, ongeacht op welk wifi ik zit. Dat is het idee in ieder geval. Het is oorspronkelijk een beveiligingscamera, dus die zijn er juist zodat je kan spieken terwijl je niet thuis bent.
Ik dacht ik wacht even met reageren tot zondag, want ik had gehoopt dan af te kunnen sluiten met een foto van Kirsten-TV. Maar plan B is ook in de soep gelopen, dus nu hebben we weer even voorbereidingstijd nodig voor plan C. Camera doet het prima trouwens, internet bij het stalgebouw krijgen is de grote uitdaging. Wifi van de buren werd hem niet, vandaag zijn de power adaptoren niet tegen de uitdaging bestand gebleken. Plan C is een fysieke kabel leggen.
.
Het is echt een hilarisch stel met z'n 3en, hele verschillende karakters maar het gaat heel mooi samen zo in de groep. De heren zullen wel raar opkijken als Kirs even apart komt te staan als het veulen er (bijna) is.