Kijk, daar komen de echte veranderingen! Vanaf nu kan het ook ineens heel snel gaan.
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-17 10:32
Heb even alle andere gokjes weggehaald om het overzichtelijker te houden
StormCx: Merrie - mama's kleur met stipjes - 6 Maart haffishetti: Hengst - papa look-a-like - 8 maart HERKANSING Ennasil92: Hengst - vos met blesje - 8 Maart HERKANSING hartje_sunny: Merrie - vos met wat stipjes - 9 Maart MaritGalinda: Hengst - vos - 10 Maart HERKANSING aMomentLT: Merrie - vosje - 11 Maart HERKANSING Deni11: Merrie - appaloosa - 11 Maart Kabayo: Hengst - vos, witte kont met stippen - 11 Maart SayaJones: Merrie - vos appaloosa - 12 Maart RoosDeG: Hengst - Vos met stipjes - 13 Maart Ianrowan2009: Merrie - wit met bruine vlekken - 14 maart HERKANSING Pasha_2011: Hengst - vos appaloosa - 15 maart HERKANSING HopeMyDay: Merrie - sjabrakbont - 14 November
Sun gedroeg zich vanochtend niet erg onrustig maar echt een groot verschil in uier ineens. (ik ga vanmiddag foto's plaatsen van gister en vandaag)
Ze staat nu lekker buiten maar ze gaat toch wat eerder naar binnen vandaag, we vertrouwen haar niet helemaal
Ze stond opzich niet heel onrustig, de uier is wel sinds gister echt ineens groot. ik zal even foto's plaatsen van vanavond.
Ik wil weer proberen of ze ondertussen al wel melk geeft, maar dit moet samen met mijn zus als ik mezelf niet in gevaar wil brengen. 1 van ons moet haar afleiden met eten, want het is echt een duiveltje
Ik hoop dat het veulen van beide ouders de goede eigenschappen overneemt. Zo is Sun heel slank en lenig gebouwd en kan ze enorm goed springen, maar max was juist lomper gebouwd maar weer enorm cool in het hoofd, dit heeft sun een stuk minder.
Uiers zijn echt vol, maar ze stond best rustig wat hooi te knabbelen en leek minder last van haar buik te hebben dan gister en eergister, dus ik verwacht weer niks vannacht..
Helaas niet, maar ik heb net wel een update gehad van mijn moeder.
Ze was onrustig, liep rondjes en ze had weer een paar x gelegen was te zien in het stro. Ze ging steeds met haar kont tegen de muur staan en ze trapte een paar keer naar achter gewoon in de lucht dus.
Ook mocht mijn moeder ineens absoluut niet in de buurt van haar uiers komen om een foto te maken..