Hmmm Jet is vanaf 5:00 onrustig, graven in stal, al het stro overhoop gooien. Momenteel staat ze met de billen voor de camera en wisselt ze echt rond de 30 seconden van been in rust..
Nu weer rustig aan het eten, misschien is t veulen aan het proef draaien geweest? Ja zometeen langs om uiers te kijken hihi
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 10:41
Dierenarts is onderweg, Jet is niet zichzelf, haar slechte been is helemaal gezwollen en belast ze niet. Haar rug zet ze helemaal bol en ze trilt. Temperatuur 38,9 en ze wisselt constant van rust been achter, ik maak me zorgen..
Ah wat naar Michelle ik hoop dat het heel snel over is want dit is echt niet leuk!
Judith_VB
Geplaatst: 09-04-17 11:13
O jee, dat klinkt niet goed! Hopelijk valt het mee. Sterkte.
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-17 11:49
Dankjulliewel voor het meeleven. Dierenarts concludeert en infectie aan het been. Ziet dik en is warm, ook heeft ze enorm veel pijn. Heeft nu 2 soorten antibiotica gehad, ontstekingsremmer en pijnstiller. Ben me wezenloos geschrokken.. Ook is ze opgevoeld en veulen is gelukkig in leven dus dat is positief.
Voor nu moeten we de benen twee x per dag afspoelen en vanavond starten met novocam. Hopelijk is ze snel de oude, dierenarts komt nog twee dagen antibiotica via haar aderen spuiten. Dan situatie weer beoordelen, wil dan in ieder geval ook haar ontstekingswaarden prikken in het bloed.
Dankjulliewel allemaal, ik baal echt enorm, ga zo weer naar dr toe. Vanaf de cam lijkt ze rustig maar ontziet het been nog wel enorm. Doet haar nog steeds pijn, DA komt zo ook weer om de antibiotica toe te dienen via haar ader. Ik ga haar zo even tempen.
Vanmorgen naar Jet geweest, been is nu twee keer zo dik! Ze lijkt wel minder pijnlijk te zijn. Da is langs geweest, heeft weer twee soorten antibiotica gespoten en haar been verbonden. Daarna been gekoeld, haal het verband er rond 15;00 weer af om te zien hoe dat dan is.