Vandaag hebben Evelien en ik een stuk met haar gewandeld met een bitloos touwhoofdstel en het barebackpad. Ze gaf niets om de singel of het aansingelen. Na het wandelen ben ik over haar heen gaan hangen, ook dat vond ze prima. Dus toen ging ik voetjesvandevloer en hing ik met mijn hele gewicht op haar. Eef heeft haar twee stapjes laten zetten en toen heb ik me weer op de grond laten zakken.
Het knappe ding vond het alleen maar reuze gezellig! En die benen die naast haar omhoog staken? Daar moest ze even aan friemelen met haar neusje
Voor degenen, die niet echt thuis zijn in de Welsh...
een volle broer van Trefaes Black Marvel (FI-baby's papa), de hengst Trefaes Black Flyer, is op 20 juli ll. 'Adult male champion section D' geworden tijdens de Royal Welsh Agricultural Show (zeg maar de 'wereldkampioenschappen' van de Welsh).
* stille meelezer* 3 maanden alweer.... Wauw, wat vliegt de tijd.... Ik ben zó weg van jouw paardjes, nog steeds krijg ik kippenvel als ik het topic van jouw Ti lees.... Maar ik vind jouw Fi wel de állerknapste! Sorry, ven nou eenmaal weg van valk