Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik maakte een grapje die jij niet kon waarderen, en ineens was heel Bokt tegen mij

KoudbloedKim schreef:Druppie7711, haha, ik kon heel veel grapjes wel waarderen hoor.
Camera staat zo omdat de kans heel groot is dat ze daar gaat liggen bij het bevallen en je haar anders niet kan zien, of net een hoofdje.
Kim was vannacht extreem onrustig, ook flink aan het hijgen en af en toe een kreun.
Heb echt een gebroken nacht gehad.
Fem schreef:Mag ik eerlijk zijn?
Ik snap haar reactie wel.. en zeker voor iemand van 14 jaar..
Ze had zich waarschijnlijk verheugd om ook naar de camera te kijken.. En dan al die berichtjes hier lezen met grappige dingen die mensen gezien hebben.. Dat kan best wel frustrerend zijn als je het zelf graag gezien had..
Ik heb er overigens geen problemen mee.. Want ik zit er helemaal niet op te wachten om naar een camera te staren..
Maar vind het wel bijzonder hoe sommige mensen op haar berichtje reageren..
De reacties zijn anders ook niet zo volwassen zeg maar...

. Ik droomde dat ik wakker werd en dat Beertje er al was. Het was een heel klein licht bruin/vos hengstje. Omdat hij direct naar buiten ging, werd de kimcam verplaatst naar een gopro zodat bokt het veulen toch kon volgen