Arme Kim zal wel bont en blauw zijn van binnen. Dat belooft wat voor wanneer Beertje eindelijk daglicht ziet, die gaat geen seconde stilstaan.
Bumper, haha nog niet echt! Sabini, ja ik vraag me echt af wat die daar nu allemaal in die buik doet. Ik zei inderdaad ook al dat Kim wel bont en blauw zal zijn binnen in haar buik.Inderdaad een klein ADHD [naam]!
Ahhh wat lief! Oh ADHD in de buik zegt niets hoor. David was ok ADHD in mijn buik, dat ik dacht wat een druktemaker! Maar is nu de rust zelf haha.
Heb je zelf al je aan tegen kim haar buik gehouden tien?Dat is nog gaver dan alleen zien.Heb die van pepper maar 1x zien bewegen en gefilmd,verder nooit meer wat gezien.
KoudbloedKim schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat Kim staand beviel van een voskleurig hengstje met een grote witte bles. Dan zeg ik dus 30 april. Voskleurige hengst met grote witte bles....Gewoon omdat het gaaf zou zijn wanneer je droom uitkomt!Misschien een wit been...
Chasey, klopt, ik hoop dat dat voor mensen ook geldt!Inowa, ja bijna elke avond! Knert, die kans is volgens mij wel heel klein, maar wie weet!Barbulet, [naam] staat in lease en wordt in de toekomst waarschijnlijk van onze bijrijdster.Trysteffy, dat denk ik ook!
Oh, nou heel fijn als ze een leuk plekje krijgt! Jullie hebben ook een mooi groepje zo. Ben zo benieuwd naar de beeb!
Toen net spontaan het zonnetje even door kwam, besloten we weer eens mooie foto's van Kim te maken...Kim was het daar niet helemaal mee eens. Gelukkig toch nog een paar lucky shots.
Haha kimmie is echt zo leuk! Volgens mij krijgt ze echt een hugeee veulie haha. Aan haar buik te zien