Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd!
, en natuurlijk juist tijdens deze heftige dagen beslist Mabelle ook nog eens om te bevallen, dit verliep gelukkig wel allemaal vlekkeloos en moeder en kind maken het goed, ze hebben heel goed voor ze gezorgd en ik ben ze heel dankbaar daarvoor. Helaas kon ik er dus niet bij zijn en ben ik vanavond pas langs geweest. 

, mijn vriendin die zo goed gewaakt heeft en de bevalling in goede banen geleid heeft kwam hiermee en we vinden de naam heel mooi en goed bij haar passen dus die keus was snel gemaakt!
. Ik heb niet veel foto's gemaakt afgelopen dagen en aan een naam bedenken zijn we ook nog niet echt toe gekomen, we denken nu wel aan Nadeem (spreek uit Nadiem)) maar je kan het ook schrijven als Nadim, nog even nadenken. Ik zal proberen van de week wat recente foto's te maken en als ik eraan toe kom ze te plaatsen.
, ben wel benieuwd wat er uit de test komt maar palomino merrie is sowieso altijd goed
, en natuurlijk gezond en super knap en lijkt ook goed te bewegen net als de andere Nimroos kinderen.
Al die narigheid tegelijkertijd !

Donja schreef:whaaaaaa echt dom bij vulva inderdaad.ik zat op de vacht te kijken.Je had wel tegenslagen de afgelopen dagen, als ik iets voor je kan doen.. je weet me te vinden
Nogmaals van harte gefeliciteerd met dit prachtige veulen!! En weer een merrie voor Nimroos !!
Ik zie wel degelijk een gestipte huid, een beetje verstopt tussen de haren naast de vulva en anus... ben heel benieuwd wat de kleurtest zegt, ik zeg iig LP
, hij is nu 5 dagen, ik heb hem nog voornamelijk zien galoperen maar vandaag al een drafpasje zien doen en dat zag er ook goed uit, dat wordt vast een heel mooi rijpaard (misschien wel voor mezelf in de toekomst
). Ook is hij zo relax in omgang, totaal niet bang en lekker knuffelig
hij was wel wat onder de indruk van Pjotr die in de andere paddock stond hihi. En die staarten zijn zo grappig, ze houden ze altijd hoog, veulen doet dat dus ook al de hele tijd

Ben zo benieuwd naar zijn halfbroertje/zusje!
.
.
.