Alpha heeft zijn eerste fotoshoot al in de planning staan
. Net een afspraak gemaakt met Juliette Fotografie voor over twee weken. Hopelijk mag hij dan inmiddels twee in plaats van één meter van Klasien aflopen zodat ik haar even kan wassen. Vooral haar staart en benen zien er echt niet uit. Ik ga vanavond haar manen even opnieuw vlechten en gelijk maar opbinden, ik zag meneer er gister al lekker aan trekken namelijk...
Verder doet hij het echt super goed, hij is vreselijk nieuwsgierig. Hij speurt de hele stal af of hij iets leuks kan vinden, vooral de linksteen en het hendeltje waarmee het stalfront open gaat zijn echt interessant. Ook is hij heerlijk brutaal, zodra de staldeur opengaat staat hij klaar om naar de bak te rennen, gelukkig is de ingang recht tegenover Klasien haar stal. Maar weer naar binnen? Echt niet! het is veelte leuk om heel hard rond te racen met mama die boos achter me aan rent
Maar andersom net zo, als hij drinkt of slaapt en we moeten even iets doen... No way dat hij opgaat staan 
Ik hoop dat het weer binnenkort wat beter wordt, dan kunnen ze fijn de weide in. Nu is het gras zo nat en dan ook nog eens elke keer regen of motregen erover heen... Daar wil ik hem eigenlijk nog niet inzetten. Gelukkig kunnen ze dan wel in de bak, maar hier moet natuurlijk ook nog gereden worden dus dit kan niet de hele dag.
Het leek me ook leuk een beetje bij te houden hoe hij groeit, het viel me op dat hij nu al groter is geworden... Hij past al minder goed onder Klasien door. De maatstok was nog te groot, dus heb ik het even met een rolmaat geprobeerd en volgens mij is hij nu ongeveer 90cm... Echt precies kon ik het nog niet zien, meneer vond het leuker de rolmaat op te eten namelijk