Gefeliciteerd een merrietje, ik ben ook benieuwd naar de kleur, of ze dat van mama heeft, zo lijkt ze 'gewoon' vos.
Aah Gefeliciteerd! Super dat ze nu alle 3 bevallen zijn. Ik had heerlijk gezegd gedacht dat Rosa als eerste zou gaan bevallen
Wat een joekel, mama vond haar vast nog niet groot genoeg daarom duurde het zo lang Wel een knapperd!
Ja he? Ze lijkt idd op Rumble.Ik denk dat ze vos blijft. Zie nog geen teken van roan en voor palomino is ze te donker
RoseMountain's Just Revive (Revi)25 april 2015, hengst, valkRoseMountain's Duchess3 mei 2015, merrie, bruinRoseMountain's Rayah12 mei 2015, merrie, vosZo trots op onze kudde
Kimme14 schreef:Ooh dat laatste veulen is zo leuk!! Mooie veulens ! Kun je trots op zijn.Thxx. Rayah vind ik ook gaaf. En ze heeft 2 blauwe ogen, ik hou ervan
Ik vind rayah heel bijzonder. Hele aansprekende ogen, alsof ze zo je ziel inkijkt. Ben benieuwd hoe ze in t echie is!
Leuke kudde heb je nu! Staan ze met z'n allen in een wei of uitloopstal oid? Zo ja, heb je toevallig een foto van de hele kudde samen? Erg benieuwd!