wat super dat ze is opgeknapt. fijn dat ze zo leuk kan rondrennen
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-15 23:23
Denk dat ze morgen wel spierpijn heeft Maar ze heeft genoten. Het zijn 9 lange frustrerende weken voor haar geweest maar dat was het waard als je haar nu weer zo blij ziet. Vanuit de kliniek hebben ze aangeraden om haar dit jaar niet te laten dekken maar daarna zou dat weer kunnen. Of dat ook gebeurt zien we later wel. Het is wel een echt moedertje. Vandaag liep haar dochter Honey er ook een tijd bij in de paddock en ze liepen de hele tijd samen
Ik heb het niet meegekregen dus misschien dom om te vragen, maar wat was er met Cookie gebeurd dan dat ze een keizersnede moest? Die ziel, gelukkig ziet ze er nu een stuk beter uit!
Ik heb het niet meegekregen dus misschien dom om te vragen, maar wat was er met Cookie gebeurd dan dat ze een keizersnede moest? Die ziel, gelukkig ziet ze er nu een stuk beter uit!
Wat een mooi filmpje van Cookie, fijn dat ze zo goed hersteld!
Welke grapjas stelde hier voor om Show Girl haar roepnaam Lola te maken? Met het bijbehorende liedje erbij? Die persoon wordt bedankt, ik krijg dat liedje sindsdien al niet meer uit mijn hoofd, hahaha
Anoniem
Geplaatst: 18-02-15 23:09
Jasia schreef:
Wat een mooi filmpje van Cookie, fijn dat ze zo goed hersteld!
Welke grapjas stelde hier voor om Show Girl haar roepnaam Lola te maken? Met het bijbehorende liedje erbij? Die persoon wordt bedankt, ik krijg dat liedje sindsdien al niet meer uit mijn hoofd, hahaha
Begin van de avond bevond ik mij ineens op marestare en zag ik de dream team mini's cam! Per toeval kwam ik dan nu ook ineens je topic tegen Vorig jaar heb ik nachten aan een stuk Amy gevolgd,mijn vriend werd er gek van maar het was zo gaaf om de bevalling te zien! Nu zie ik dat ze ook binnen nu en een aantal dagen uitgerekend is! Ik ga haar dus weer volgen dus ik zal mijn vriend maar vast gaan waarschuwen
Amy begint met uierontwikkeling en dat mag ook wel want maandag is ze uitgerekend. Ze heeft al melk om te testen maar de waardes zijn nog niet spannend. Hopelijk draagt ze een week over, komende week heb ik zelf weer de agenda gevuld met voornamelijk ziekenhuis afspraken