Haha misschien heeft jupi het nog niet, misschien kijk je verkeerd. Bente haar billen beginnen drilpudding te worden. Ik vind die vorderingen wel leuk om te zien. Vooral omdat ze heel beheerst vooruit gaat. Daardoor heb ik wel het idee dat het er aan zit te komen maar nu nog niet. Ik denk steeds vandaag nog niet hoor. Laat nog maar even zitten. Ik hou zo van slapen haha. Hoogtepunt van de dag!
En over foto's gesproken die zijn vier dagen geleden geplaatst
linda2008
Geplaatst: 24-03-15 11:27
jaaaa 4 dagen geleden, maar je praat nu weer over wijzigingen, ik wil het volgen hihi
Ik merkte wel ineens dat Jupi minder dik is in de breedte zeg maar, het lijkt meer gezakt ofzo. En voelde een ruggegraatje ik dacht hey daar zat toch een laag spek over waar is die gebleven? hihi. Maar aan haar billen veranderd nog niet veel...
Precies zoals jij omschrijft ja, dat heb ik ook... het vordert gestaag, ze zijn zich wel echt aan het voorbereiden. Alleen het is nog niet voor korte termijn.
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 24-03-15 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben helemaal hyper de pieper. Maar het blijft vast nog even zitten haha. Ik hoop eigenlijk morgen pas!
Melktest zei vanmiddag 7.0 dus we gaan vanavond nog even testen..
pretty
Geplaatst: 27-03-15 18:47
Wat spannend! Ik ben benieuwd wat de test zegt! Wat is het dan ineens snel gegaan! Ik ben nog net op tijd op te volgen,ik zou echt niet naar dat feestje willen.