De camera doet het! Morgen gaan we de camera ophangen en dan is er dus vanaf morgenavond TanaTV! Ik ga nog even met een klein groepje mensen testen hoe de snelheid is als er meerdere mensen tegelijk kijken, dus hij komt nog niet meteen hier te staan.
CastaMickey
Geplaatst: 22-02-15 18:19
Gaaf ik volg! Heb het vorige topic ook gevolgd en vond t zo sneu toen Duimen draaien hier!
Slagroomsoes
Geplaatst: 22-02-15 18:20
Zie nu pas door dat andere topic dat je vlakbij mij woont
En wat is ze al dik Ben echt nieuwsgierig wat voor veulen er uit komt
Ze is vandaag alweer 291 dagen drachtig! Nog 9 dagen en dan is het veulen levensvatbaar!
Vanavond nog geen TanaTV! Het is best wel heel erg lastig om de goede hoek te vinden waar die in moet hangen zodat hij de hele stal in beeld heeft. Hij moet eigenlijk echt heel erg hoog, maar daar kwam ik nu niet met de ladder bij. Zeker niet omdat ik het doodeng vind op dat ding whaha. Mijn stiefvader is woensdag vrij en dan gaan we dan even prutsen met dat ding om te bepalen wat nou het beste is, want het is natuurlijk wel het fijnst als alles er op staat. Nu was het opzich wel goed, maar mistten er wel kleine hoekjes. Als ze nou niet daar gaat liggen... Maar wat we woensdag gaan proberen, dan hangt de camera wel heel erg boven haar, is dat niet gek een echt bovenaanzicht of kan dat ook prima? Maar goed vanaf woensdag dus TanaTV!
Ik had ook al gekeken naar camera's maar ze zijn allemaal zo duur! Misschien het toch maar op het ouderwetse in de stal slapen houden? Leuk dat we over een paar dagen wat tanatv kunnen kijken!! Hahah
Ik heb deze camera al een hele poos terug bij de aldi gekocht, was 60 euro dus dat viel reuze mee! Ik ga niet meer in de stal slapen, vorige keer heb ik dat 1 keer geprobeerd, maar toen werd ik gek van al het gekauw en alle geluiden van alle pony's hier. Dan ging die weer plassen, dan knalde die weer tegen de deur aan, om gek van te worden!
Ymor
Geplaatst: 25-02-15 06:40
Haha vind je dat vervelend? Met ponykamp was ik leiding en dan slapen we ook in de stallen tussen de paarden. Om acht uur moesten we opstaan, om kwart voor acht heeft Bente zo'n harde hinnik gegeven dat iedereen spontaan wakker was haha
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-15 18:04
Ja, ik werd er helemaal gek van! Maar ik sliep ook echt naast/voor een stal en tussen 5 stallen in. Ben toen halverwege de nacht weer terug in huis gegaan.
Nou de camera draait hoor! Was een heel gepuzzel en blijkbaar is er dan toch een hoek waar ze bijna onzichtbaar is merk ik nu maar meer dan dit kunnen we er niet van maken helaas!
edit: Mensen vonden het blijkbaar nodig om het wachtwoord te veranderen. Daarom wordt het wachtwoord veranderd en worden de inloggegevens alleen via pb gegeven.
Er zijn al een hoop mensen die TanaTV kijken, leuk! Het probleem is gelukkig opgelost, degene die het wachtwoord heeft veranderd heeft zich netjes bij me gemeld en het ongedaan gemaakt!
Ik heb tot nu toe nog veel mensen een linkje gestuurd, er waren gister een aantal mensen die de cam niet konden zien en als iemand ander uitlogde wel. Dus misschien zit er een max aan het aantal mensen die kunnen inloggen. Voor nu maakt dat niet zo heel veel uit, jullie kijken via die site extern en ik kan via een andere site intern kijken dus ik kan de cam zelf altijd zien. Daarnaast gaat hier de wifi 's nachts nog uit waardoor de cam 's nachts niet zichtbaar is. Maar het kan dus zijn dat er geen beeld komt, dan is de max dus waarschijnlijk bereikt. Het duurt toch nog een poos voor ze gaat. Mocht het spannend worden, dan wordt het wachtwoord weer veranderd en krijgen een aantal mensen de code. Zo raakt hij niet overbelast en kunnen de mensen die serieus waken dat ook echt doen.
Vandaag is ze alweer 294 dagen drachtig. Ik heb vanmorgen weer eens een foto gemaakt van haar uier.