denk dat 15 juli niks komt helaas, mag ik nog een keer gokken? 5 augustus een merrie
Sylkai
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-14 22:42
welmoed__ schreef:
Die uier is echt nog niks hoor. Denk dat het nog wel even duurt. Ze zal wel geen mega uier krijgen omdat ze zo jong is, maar vind dit nog wel heel klein.
Uiteraard weet ik dat hij nog klein is, maar hij is (weer) aan het groeien
Ja hoor. Hoe denk je dat het in de natuur gaat. Daar denkt de hengst niet oh nee ik dek je niet want jij bent een jaarlingen. Geslachtsrijp is geslachtsrijp en dan komt er gewoon een veulen als ze drachtig wordt.
x_Nadia
Geplaatst: 11-07-14 13:12
ijsklontje schreef:
Ja hoor. Hoe denk je dat het in de natuur gaat. Daar denkt de hengst niet oh nee ik dek je niet want jij bent een jaarlingen. Geslachtsrijp is geslachtsrijp en dan komt er gewoon een veulen als ze drachtig wordt.
Oh ja wat stom, is eigenlijk heel logisch
LoveUggs
Geplaatst: 11-07-14 13:27
welmoed__ schreef:
Die uier is echt nog niks hoor. Denk dat het nog wel even duurt. Ze zal wel geen mega uier krijgen omdat ze zo jong is, maar vind dit nog wel heel klein.
Uier kan ook pas tijdens de bevalling volschieten toch..? Melk is wel echt al goed wit namelijk.. (teminste, flink wit)
Sylkai
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-14 22:03
Er hingen net druppels aan haar tepels. (had er niet aangezeten) Vond haar de hele avond al onrustig dus wil gaan slapen dacht kijk eerst nog. Melktest neigt eerder naar 6.4 nu.
Spannend hoor ! Ik denk dat je haar nu echt wel heel goed in de gaten moet gaan houden ! Heel veel sterkte de aankomende dagen, ik hoop dat je toch nog wel een beetje slaap krijgt
het is wel dichterbij aan het komen ...maar ik weet het niet of het al zo dicht bij is. maar ach ... het komt er vanzelf uit als de tijd daar is....spannend hoor!