Ten eerste wat ontzettend lief al die berichtjes en duimpjes die draaien! Dat doet echt goed!! Ik las alles wel hoor, maar ik ben gewoon zoooooo moe
Maar ik zal jullie toch even een verslagje van gisteren geven.
Gisterochtend had ze nog een dikke fles gedronken en was ze uit zichzelf gaan staan Wow wat waren we trots! De veearts had Balou nog even getemperatuurd, bleek toch wat verhoging te hebben en toen heeft ie haar opnieuw gespoeld. Verder gaat het prima met Balou gelukkig. Een paar flessen later wou ze opeens niet meer drinken. De veearts er weer bij, die zag het ook al somber in. Het was, of hier blijven klooien, met antibiotica e.d. en dat de veearts elke twee uur kwam, of naar de kliniek. Ik was zelf eerst aan het werk, dus ik kwam thuis en toen had mijn vriend al een trailer geregeld. Dus hop naar de kliniek. Daar heeft ze direct vocht toegediend gekregen en hebben ze bloed afgetapt. Bleek uit het bloed dat ze een infectie heeft, die ze waarschijnlijk al in de baarmoeder heeft opgelopen. Hij gaf haar nog geen 30% kans op overleven. Toen heb ik ze daar achter gelaten en toch thuis wat slaap in kunnen halen.
Ze zouden dan vandaag bellen hoe of wat nu verder, maar ik moest ook sowieso mijn telefoon aanhouden voor het geval dat..... Vanochtend toch eerst zelf gebeld, maar werd me verteld dat ik toch terug gebeld zou worden. Na lang wachten, want ja, wachten duurt altijd lang, werd ik gebeld en zei de arts: "Ze doet het nog." Ze doet het dus nog, maar ze gaat ook niet echt vooruit. Maar ook niet achteruit. En dat had ie eigenlijk niet verwacht. Dus ze blijven nu proberen met antibiotica en ze gaan vanmiddag weer in het bloed kijken. Ik ga zelf vanmiddag even op ziekenbezoek. Ik blijf toch uit gaan van het ergste, want 30% is gewoon niet veel en dan kan het altijd meevallen.
Echt iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en we blijven gewoon doorduimen dat deze sterke meid het gaat halen!! Chantal ook bedankt voor het op de hoogte houden hier!
Jeetje nathalie vind het zo sneu voor je! Zo naar uitgekeken en dan nu dit.. Uiteraard blijven de duimen draaien! het is een plaatje van een veulen en ik hoop echt van harte dat ze snel samen met haar mama bij jou in de wei rondrent!!
heftig als je 2 meisjes daar zo in de kliniek staan,ik kan me goed voorstellen dat je helemaal op bent. Ik duim uit volle macht mee dat het toch mag goedkomen!
Ook hier gaan we gewoon fanatiek door met duimen voor de kleine. Baad het niet dan zal het ook zeker niet schaden, en als ze niet achteruit gaat doen we misschien toch iets goed. Of misschien is ze gewoon een hele sterke dappere doorzetter, de mooie kleine meid!
Was wel opgelucht trouwens om te lezen dat Balou verder helemaal gezond is, dat is in ieder geval 1 hele grote zorg minder.
cp112
Geplaatst: 16-04-14 20:21
Even een bericht namens de eigenaresse. Helaas een droevig bericht. Na 2 dagen vechten is voor kleine Indy helaas de tijd alweer om op deze aardbodem.... Het heeft niet zo mogen zijn.
Via deze weg wil ik Nathalie en haar vriend veel sterkte wensen met dit verlies
He bah wat afschuwelijk heel veel sterkte voor alle betrokkenen
Diablo
Geplaatst: 16-04-14 20:26
Ik heb mee gelezen, wat erg....heel veel sterkte.
Tigress
Geplaatst: 16-04-14 20:27
Nee! Sterkte!
pretty
Geplaatst: 16-04-14 20:29
Dan toch.. Ik weet helaas hoe het voelt als je gevochten hebt als een leeuwin voor je veulenkind en het dan alsnog een engeltje wordt..dat doet onnoemlijk pijn.. Desondanks zul je blij zijn dat je haar toch mocht leren kennen.
Heel veel sterkte want dit zal niet in je kouwe kleren zitten..