Bedankt! En dat plezier zal wel goedkomen! Ben nu onderweg het is hier echt heerlijk weer als het zonnetje erbij is Hopelijk kan hij snel een keer naar buiten met mama.
Enneh ik word overspoeld door berichten van fotografen
wat een schatje zeg haha maar als je dat allemaal aanneemt heb je later wel mooie foto's van hem ik wens je heeel veel plezier met hem en laat de topics maar komen over hem
Even wat fotootjes van vanmiddag! Mama & Zoon maken het goed! Morgen camera mee en dan mogen ze voor het eerst in de buitenbak ( mits goed weer!) Dan maak ik een nieuw Topic aan dus hou Jack Daniels Emelwerth in de gaten!
Gisteren helemaal doodop van alle nieuwe indrukken
Knappe kerel
Als baasje foto wil maken doen we dit:
Mama moest nodig een wasbeurt ondergaan (rode sokken en staart ) Kleine Jack Daniels dacht het zijne ervan en ging er gewoon bij liggen:
Maar ook als handdoekhouder is hij handig!
Ook is het een heuze VD pony! Oa het compliment zit er al in
Vind niet gek dat er veel fotografen op af komen. Zwart, 4 witte beentjes, mooie witte bles en zo te zien ook al een volleerd model. Prachtveulen heb je daar. Als ik dichter in de buurt had gewoond, was ik denk ik ook komen vragen Succes met zijn brutale kant Denk dat het genieten van de rest vast en zeker wel leuk