Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben dus ook benieuwd naar een filmpje onder het zadel
Lante schreef:Ik zal wel heel flauw zijn, maar deze zweefdraf met zo'n strakke rug heb ik persoonlijk niet veel mee, maar beter dan de gemiddelde mini is het vast en zeker. Veel plezier verder, hoop dat je doelen behaald worden.
Mijn paard showt in vrijheid ook heel hard en iedereen is onder de indruk van zijn draf. Onder het zadel loopt hij goed, maar ik wil nu niet zeggen dat zijn draf super spectaculair is.

dan maar kinderachtig

Cayenne schreef:Femke_L schreef:Dat andere bokkers niet vies zijn van een discussie wil nog niet zeggen dat TS daar ook zin in heeft.
Dan had TS geen topic moeten openen op een discussieforum
hengstje of merrie is niet zo belangrijk want het wordt een speciale kinderpony en daar is echt wel vraag naar. Dat is wat ik gok haha 
. Boktmarkt staat vol met paardjes / veulens (ook met vol papier) die niet makkelijk te verkopen zijn, ondanks dat er goed over is nagedacht alvoor te fokken.... waarom worden ze dan niet aangehouden en zijn ze dan zo moeilijk te verkopen?