Gefeliciteerd! Dus toch volgend jaar een mini setje! Hier werd ook flink geduimd. Dat is nog eens leuk nieuws.
Ik hoop het echt Ellen voel me nog geruster na de 40/50 dagen maar ben nu al heel blij met deze uitslag
set_elkol schreef:Haaaa Rianne, mijn fan nr 1 leuk dat je komt kijken *beledigd!We hadden al even gebeld en gehyperd natuurlijk, maar JEEEJ!
Jongee oke dan ben jij fan nummer zero? jij bent nu meer fan van een andere Arab Ik wil gauw afspreken voor een buitenrit der edele woestijnpaarden!
set_elkol schreef:Jongee oke dan ben jij fan nummer zero? jij bent nu meer fan van een andere Arab Ik wil gauw afspreken voor een buitenrit der edele woestijnpaarden!Hihi nee hoor! Setel blijft toch echt de leukste! We gaan snel even wat afspreken! Volgende week?
Nou ik wil best een keer afspreken hoor dan kan je ook op je droompaard zitten haha, maken we daar ook een foto van.
Oh allemaal gedeelde eerste plek! moeten we naast een fanfacebook voor Shief nou ook een voor Set maken? en een voor Djuun
even voor het idee, tussen de eerste uitgerekende dracht en deze zit 59 dagen. Normaal was ze 81 dagen geweest, nu 22 verschil tussen formaat eekhoorn en nu formaat erwt Maar ik ben al dolblij dat erwtje er is!
Dat is een flink verschil haha. Maar ik weet zeker dat Erwtje heel mooi gaat uitgroeien! Nog maar een paar honderd dagen wachten