Super goed!! De aanhouder wint Ik hoop dat je nu langzaamaan weer lekker kunt slapen
Koper
Geplaatst: 06-07-23 15:11
Granoek schreef:
Ieeeeehhhhhh
Haha deze reactie
anoukwendy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-23 15:22
Ik heb net gelijk heerlijk geslapen zonder wekker Het regende dus had ze binnen gedaan en vaak slaap ik twee uurtjes als ik geen wekker heb dus was niet zo bang dat ik door zou slapen. Wat was dat fijn zeg
Hij heeft wel nog een euh, aparte manier van drinken
Wat me opviel is dat ie aan een kant drinkt vooral maargoed ik ben allang blij dat het hem beter lukt. Ik blijf nog even steunvoeren voor de zekerheid tot ie het echt echt door heeft. Want soms staat die eikel gewoon met zn kop onder de uier te wachten tot de fles in zn bek komt aanvliegen een beetje verwend is ie wel, of heel erg. En als ik dan sta te kijken tot ie zelf wat doet komt ie achteruit gewandeld en bokt een keer HALLO, ETEN!! Maar daarna probeert ie het wel weer en meestal lukt het nu wel
Koper
Geplaatst: 06-07-23 16:34
Dat veulen is gewoon echt heel erg gedomesticeerd Als in het wild levende clydesdale x drumhorse zou hij al lang en breed het lijdend voorwerp van natuurlijke selectie zijn geworden Voornamelijk door domheid/luiheid vermoed ik.
Aan de andere kant is hij ook een mooi voorbeeld van de evolutietheorie: wie zich aanpast, in dit geval aan een wereld met mensen die steeds flessen met melk in zijn giechel duwen, overleeft.
Jaa ik melk idd de andere kant, heb geen zin in uierontsteking dat had anastasia en die had toen 39,9 graden koorts. Buiten dat heb ik geen zin in naalden, brrr
Vriendinnetje is hier met haar hond, dat was mega interessant