Dankjulliewel! Ik vind de naam ook echt heel goed passen.
Annash
Blogger
Geplaatst: 19-05-22 00:27
Gadverdarrie wat naar zeg, lijkt me nergens voor nodig. Top dat je er nog netjes een inhoudelijke reactie op geeft. Verder lekker op je knappe ponys en veulen concentreren.
Geweldig veulen en wat een goed passende naam Ik begrijp niets van negatieve PB's, waar moet iemand nou negatief over doen? Rare mensen heb je toch. Trek het je niet aan
Nu wachten op Passie! Het is echt een merrie: ik voel het!
En voor de geïnteresseerde in pompoen: als ie zich net zo ontwikkeld als z’n volle zus komt het altijd goed denk ik wij zijn onwijs blij met onze Speecie
Ik vind pompoentje ook echt enorm leuk. Had niet voor niets terug gedekt met Krack terwijl ik normaal een hengst maar 1x gebruik. Ik sta zeker open om Krack in de toekomst nog eens te gebruiken. Deze combi geeft zulke fijne ponys! Allemaal kipmak, wissels zitten er al op, ik ben zo blij!
Pompoentje! De knapperd!! Je fokt hele gave pony's! Nu nog merries leren fokken
Liesje89
Geplaatst: 19-05-22 14:04
Cynthia82 schreef:
Pompoentje! De knapperd!! Je fokt hele gave pony's! Nu nog merries leren fokken
Kunnen we tegen jou ook zeggen
Cynthia82
Geplaatst: 19-05-22 18:53
Daarom mag ik het zeggen Ik weet hoe vervelend het is. Maar gelukkig heeft TS nog kans op een merrie dit jaar!
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-22 21:42
Het roze halster ligt klaar. Edit; als het dit jaar wederom een hengst wordt weet ik niet wat ik ga doen. Ben inmiddels wel aardig klaar met het hengsten fokken.
Vanmorgen vroeg op pad geweest om Pret te laten insemineren. Goede oefening voor Pompoentje om mee te gaan op de trailer. Daarna had hij thuis z’n gekke kwartiertje, na deze foto maakte hij een mooie sliding. filmpje is wel te zien op insta.
En nog een familie kiekje.
LDRD
Geplaatst: 21-05-22 13:01
Hij is wel heel gaaf hoor .
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-22 13:16
Ben er ook écht blij mee. Hij zit goed in elkaar, precies wat ik voor ogen had.
Vanmorgen Milan nog even een aai gegeven. Ik ben echt verliefd op die hengst. Kwa uitstraling past hij helemaal in het straatje wat ik mooi vind.